Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Nowy Dwór Gdański w miejscowościach: Solnica - Jazowa - Wierciny - Rakowo

Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472401 , fax. 055 2472405
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472401, fax. 055 2472405
    REGON: 00052755200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Nowy Dwór Gdański w miejscowościach: Solnica - Jazowa - Wierciny - Rakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Nowy Dwór Gdański w miejscowościach: Solnica - Jazowa - Wierciny - Rakowo 1. Obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru określone zostały w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 2. Niezależnie od obowiązków i uprawnień określonych w ust. 1 nadzór inwestorski, o którym mowa w ust. 1 obejmuje również: 1) Uzgodnienie z Zamawiającym, w terminie 5 dni od podpisania umowy, wzorów dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji inwestycji; 2) Przedłożenie Zamawiającemu, w ciągu 5 dni od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych harmonogramów finansowego i rzeczowego, swojej oceny tych harmonogramów; 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; Wymagana jest obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność pełnionego nadzoru inwestorskiego; 4) Monitorowanie postępów w realizacji zadania w odniesieniu do przyjętych harmonogramów; identyfikacja potencjalnych zagrożeń. Wykonawca zobowiązany jest do składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy o roboty budowlane; 5) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na miesiąc. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Wykonawca będzie także brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego; 6) Sporządzanie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania inwestycyjnego; 7) Uzgadnianie z Zamawiającym, po konsultacjach z Projektantem, i zatwierdzanie ewentualnych poprawek do szczegółowej dokumentacji projektowej; 8) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, poprzez m.in. sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane umową o roboty budowlane, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 9) Wydawanie kierownikowi budowy robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 10) Niezwłoczne informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o zagrożeniach terminów zakończenia robót. Wykonawca jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 11) Dokonywanie niezbędnych uzgodnień, rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji inwestycji z wykonawcą robót budowlanych - po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji dla zakładanego sposobu postępowania; 12) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Wykonawca potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbiorową (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą; 13) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 14) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 15) Kontrolowanie rozliczeń budowy. Przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentów stanowiących podstawę rozliczenia oraz ich analiza, weryfikowanie i zatwierdzanie. Przekazywanie wszystkich dokumentów dotyczących rozliczeń Zamawiającemu; 16) Dopilnowanie wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 17) Dokonanie końcowego rozliczenia poszczególnych branż i całości inwestycji w okresie 5 dni oraz rozliczenie środków trwałych powstałych w wyniku realizacji zadania w okresie 14 dni od daty końcowego odbioru robót; 18) Organizowanie przeglądów gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. Wykonawcę obejmuje okres gwarancji jakości i rękojmi, wynikających z zapisów zawartych w umowie o roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp), tj. Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu robót budowlanych obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej, o wartości robót budowlanych minimum 15.000.000,00 zł (każde zamówienie); 2) dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a w tym: a) co najmniej jedną osobą - przewidzianą na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista sanitarny) - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego; b) co najmniej jedną osobą - przewidzianą na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista elektryk) - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadającą przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego; c) co najmniej jedną osobą - przewidzianą na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista ogólnobudowlany) - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego; d) co najmniej jedną osobą - przewidzianą na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista drogowy) - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadającą przynajmniej 5 lata doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków (wg zasady: spełnia / nie spełnia) dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1-3 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione poniżej dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz (pieczątka służbowa i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez ustanowionego przez nich pełnomocnika lub przez Wykonawców, których one dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje każdy z Wykonawców osobno; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3) oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w ppkt 3) muszą dotyczyć każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ); 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ); 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (opisane w części dotyczącej warunków udziału w postępowaniu). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3) oraz spełnianiu przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miastonowydwor.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach