Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Stokrotki w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Stokrotki w Gdańsku. 2. Zakres przewidziany do realizacji obejmuje : - ustawienie krawężników betonowych na ławie - ustawienie obrzeży betonowych - wykonanie warstwy wzmacniającej z geotkaniny - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni z płyt YOMB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Zrealizował w bezpośrednim wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty polegające na utwardzaniu nawierzchni prefabrykowanymi elementami betonowymi o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3000m2. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 3. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót polegających na utwardzaniu nawierzchni prefabrykowanymi elementami betonowymi o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3000m2. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 245002G w miejscowości Lalkowy, gmina Smętowo Graniczne
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lignowy Szlacheckie
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 157051G NA ODCINKU SKRZESZEWO - PRZYJAŹŃ W GMINIE ŻUKOWO
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej 2806G (Miłobądz - stacja kolejowa Miłobądz) jako drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-25 - prowadzenie bieżącego technicznego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Łeba.
Dodano: 2016-07-22 - Remonty i naprawy dróg leśnych w Nadleśnictwie Człuchów w 2016 r. - etap II - Naprawy dróg leśnych poprzez uzupełnienie ubytków nawierzchni w miejscu kolein i wybojów tłuczniem betonowym i kamiennym.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Rudnie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi gminnej - ułożenie płyt typu YOMB w miejscowości Popowo dz. nr 113.
Dodano: 2016-07-19