Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Szkolnej w Rudnie

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61 , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Szkolnej w Rudnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ulica Szkolna ( od drogi krajowej do szkoły) 1. Wymiana krawężników 516,0 mb 2. Wymiana obrzeży 469,0 mb 3. Rozebranie chodników z płytek (352,50 m2) na chodniki z kostki (397,50 m2) 397,50 m2 4. Wymiana nawierzchni jezdni wraz ze wzmocnieniem podbudowy 1049,00 m2 Parking przy szkole 5. Nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej 300,0 m2 6. Obramowanie z krawężników 30,0 mb 7. Oddzielenie drogi tłuczniowej od ogrodzenia z obrzeża betonowego 60,0 mb. 8. Wykonanie nowej nawierzchni tłuczniowej - wyjazd z parkingu 120,0 m2. Droga asfaltowa przy parkingu ( wjazd do szkoły) 9. Krawężniki betonowe 35,0 mb 10. Nawierzchnia bitumiczna na podbudowie tłuczniowej 61,25 mb Ulica Ogrodowa 11. Wymiana chodnika z płytek na chodnik z kostki betonowej 142,50 m2 12. Krawężnik betonowy -wymiana 170,0 mb 13. Obrzeże chodnikowe -wymiana 91,0 mb 14. Zjazd z kostki betonowej gr.8 cm 15,0 M2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000 złotych słownie : pięć tysięcy złotych 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy o/Pelplin Nr rachunku : 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa ulicy Szkolnej w Rudnie. 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Warunki zwrotu wadium, ponownego wniesienia oraz jego zatrzymania określa art.46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelplin.pl->bip->przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach