Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2734542 , fax. 055 2734542
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
Plac Słowiański 17 17
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 055 2734542, fax. 055 2734542
REGON: 17081819000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w zadaniu pod nazwą: Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru obejmować będzie nadzór nad remontem odcinka drogi nr 2929G ( d. 09141) Kamionka - Szawałd - Lasowice Wielkie w km 0+000 do km 5+740,20 oraz odcinka do końca ogrodzenia kościoła w miejscowości Szawałd o długości 0,500km i polegającym na: remoncie cząstkowym istniejących ubytków nawierzchni bitumicznych oraz profilowaniu nagłych załamań niwelety podłużnej oraz przykryciu cienkim dywanikiem bitumicznym istniejącej jezdni. Na odcinku remontowanej drogi należy nadzorować wykonanie powierzchniowe, odwodnienie do przyległych rowów przydrożnych po ścięciu pobocza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wynikającymi z treści niniejszej specyfikacji. 1.6.Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zawartym w niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 1. 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zawartym w niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 2. 1.3.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy zamieszczony w Rozdziale nr III niniejszej specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie pełnili funkcję Inspektora nadzoru. Doświadczenie: - Załącznik nr 3. -Co najmniej nad jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) o długości nie mniejszej niż 1km potwierdzoną dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Dysponują co najmniej: - Załącznik nr 4. -Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w specjalności drogowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie
Dodano: 2014-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa trzech budynków mieszkalnych 12-rodzinnych z węzłami cieplnymi wraz z infrastrukturą techniczną, w skład której wchodzą: sieć wodociągowa, kanalizacyjna wraz z przyłączami, drenaż, sieć kanalizacji deszczowej, sieć cieplna wraz z przyłączami, oświetlenie terenu, układ drogowy wraz z miejscami postojowymi, place, chodniki, plac zabaw oraz boisko.
Dodano: 2012-07-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont 11,721 km dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla- Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008- 2011
Dodano: 2011-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko.
Dodano: 2011-03-09 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2010-05-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Dodano: 2010-04-19 - nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-04-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zamówieniu o nazwie: Wykonanie remontów nawierzchni poprzez wyprofilowanie nawierzchni, likwidację kolein i nierówności na wjazdach na mosty oraz remont cząstkowy na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku.
Dodano: 2010-03-30 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie: 1.Przedszkole nr 1 i żłobek, Sopot, ul. Armii Krajowej 58 2.Przedszkole nr 8 Sopot, Sopot, ul. Jana z Kolna 3 3.Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Boh. Wybrzeża, Sopot, ul.Kościuszki 22/24 4.Zespół Szkół Handlowych nr 2, Sopot, al. Niepodległości 749 5.Gimnazjum nr 2 - budynek gł. oraz bud. sali bilardowej Sopot, ul.Wejherowska 1
Dodano: 2010-03-25 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Dodano: 2010-03-23