Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gmin Wiejskich Powiatu Lęborskiego "HELIOS" ogłasza przetarg
- Adres: 84-851 Nowa Wieś Lęborska, ul. Lęborska 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8612428 wew. 33 , fax. 59 8612 164
- Data zamieszczenia: 2011-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gmin Wiejskich Powiatu Lęborskiego "HELIOS"
ul. Lęborska 20 20
84-851 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
tel. 59 8612428 wew. 33, fax. 59 8612 164
REGON: 22098782300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stowarzyszeniehelios.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 pod nazwą Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3. Inwestycja podlegająca nadzorowi polegać będzie na instalacji 233 kompletów urządzeń solarnych na bazie płaskich kolektorów słonecznych o układzie meandrowym lub próżniowych kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w 233 budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie gm. Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko. 4. Szczegółowa dokumentacja techniczna realizowanego zadania inwestycyjnego zamieszczona jest na stronie Gminy Nowa Wieś Lęborska pod adresem internetowym www.nwl.pl w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy robót projektu pn. Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska i Wicko w załączniku nr 9 i 10 do SIWZ dla przedmiotowego zadania 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) 6. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do pobytów na budowach w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie Zamawiającego. 7. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) Na etapie prowadzenia robót budowlanych: - Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem tych robót, -Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, -Podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, -Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym, -Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; Inspektor Nadzoru koordynuje i odpowiada za osoby nadzorujące roboty instalacyjne, - Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora, - Pomoc przy rozliczeniach związanych z realizacją robót, opracowywaniem dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, -Współpraca z Inwestorem, projektantami i wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych, -Podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora, Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, ppoż., ochrony środowiska,- sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, - prowadzenie dziennika budowy stanowiący dokument pomocniczy i dokonywania w nim wpisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców, - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora oraz osób nadzorujących wykonanie instalacji sanitarnych, odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, -sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) Po zakończeniu robót budowlanych: - Rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego (w przypadku wystąpienia), -Przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nwl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie
Dodano: 2014-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa trzech budynków mieszkalnych 12-rodzinnych z węzłami cieplnymi wraz z infrastrukturą techniczną, w skład której wchodzą: sieć wodociągowa, kanalizacyjna wraz z przyłączami, drenaż, sieć kanalizacji deszczowej, sieć cieplna wraz z przyłączami, oświetlenie terenu, układ drogowy wraz z miejscami postojowymi, place, chodniki, plac zabaw oraz boisko.
Dodano: 2012-07-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont 11,721 km dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla- Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008- 2011
Dodano: 2011-03-15 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2010-05-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Dodano: 2010-04-19 - nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-04-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zamówieniu o nazwie: Wykonanie remontów nawierzchni poprzez wyprofilowanie nawierzchni, likwidację kolein i nierówności na wjazdach na mosty oraz remont cząstkowy na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku.
Dodano: 2010-03-30 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie: 1.Przedszkole nr 1 i żłobek, Sopot, ul. Armii Krajowej 58 2.Przedszkole nr 8 Sopot, Sopot, ul. Jana z Kolna 3 3.Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Boh. Wybrzeża, Sopot, ul.Kościuszki 22/24 4.Zespół Szkół Handlowych nr 2, Sopot, al. Niepodległości 749 5.Gimnazjum nr 2 - budynek gł. oraz bud. sali bilardowej Sopot, ul.Wejherowska 1
Dodano: 2010-03-25 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Dodano: 2010-03-23 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w zadaniu pod nazwą: Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km.
Dodano: 2009-09-01