Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie

Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 84 63 , fax. 55 247 64 46
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o.
    ul. Gdańska 2 2
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 55 247 84 63, fax. 55 247 64 46
    REGON: 22053470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmierzeja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka międzygminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru nad robotami przy realizacji zadania pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie, zwanego dalej Projektem. 2.Do obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy: a)Organizacja i koordynacja procesu inwestycyjnego. b)Pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a.czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA; drogowej; c)Prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe projektu (raport końcowy). d)Doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji projektu. e)Zarządzanie Projektem. 3.Powyższe obowiązki dotyczyć będą nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych obejmujących: budowę; montaż; rozruch; dostawy maszyn i urządzeń wraz z wszelkimi próbami, odbiorami i innymi czynnościami administracyjnymi niezbędnymi dla prawidłowego zgodnego z prawem przebiegu procesu inwestycyjnego dla Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie. 4.Roboty budowlane oraz nadzór nad nimi są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. 5.Zakres rzeczowy realizacji Projektu obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków, w celu zwiększenia jej przepustowości do wielkości Qśrd.=5.500 m3/d i 51 000 RLM (w okresie letnim) oraz dotrzymania aktualnie wymaganych przepisami prawa parametrów jakości ścieków na wylocie. 6.Wszystkie zadania inwestycyjne zostały ujęte w projektach budowlano-wykonawczych dla których uzyskano pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Nowodworskiego Nr AB.6740.406.2013.MM z dnia 21.01.2014r. dotycząca Rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie - etap I, na terenie działek nr 1247/7, nr 1247/8, nr 1247/9 przy ul. Gdańskiej w m. Stegna, gm. Stegna (kategoria ob. XXX). Rozwiązania technologiczne opisane w dokumentacji projektowej mogą mieć charakter ograniczający, zatem Zamawiający dla postępowania o zamówienie w zakresie robót budowlanych, w części technologicznej, będzie stosował procedurę projektuj i buduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zadaniem Zespołu Inspektorów Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją Robót oraz prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 7. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Zespół Inspektorów Nadzoru zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami (w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji) i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. B. Wizja lokalna. 1.Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 11.04.2014r. o godz. 10.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Wizja może być zorganizowana w każdym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. 2.Wizja lokalna obejmie Teren Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającego z niej Umowy. 3.Wizja lokalna odbędzie się na terenie oczyszczalni ścieków w Stegnie. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Tomasz Gajewski tel. nr (55) 247 84 63 w. 37; fax. nr (55) 247 64 46. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją Terenu Robót ponosi Wykonawca. 5.Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości: 5% ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę łącznie z podatkiem VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12.000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem do banku Bank Spółdzielczy Stegna 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 uPzp. 7. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.3 ppkt. b) do e) Sekcji III.1) ogłoszenia, musi zawierać następujące elementy: a) Wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję, b) Wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca w imieniu, którego ustanowiono poręczenie/gwarancję, c) Wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji - Przedsiębiorstwo Komunalne MIERZEJA Sp. z o.o., ul. Gdańska 2, 82-103 Stegna, d) Określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, e) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia Zamawiającemu kwoty poręczenia/gwarancji - Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy Zamawiający złoży gwarantowi oświadczenie, że kwota gwarancji /poręczenia jest mu należna na podstawie art. 46 ust. 5 uPzp, f) Bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 uPzp, g) Nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) Określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji - wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, i) Określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z niniejszymi postanowieniami lub zawierające postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Zamawiającego, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmierzeja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach