Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych. Numer sprawy GOPS/ZP-2/2009

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-433 Mikołajki Pomorskie, ul. Dzierzgońska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 640 43 57 wew. 32 , fax. 0-55 640 46 30
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dzierzgońska 2 2
    82-433 Mikołajki Pomorskie, woj. pomorskie
    tel. 0-55 640 43 57 wew. 32, fax. 0-55 640 46 30
    REGON: 00279778700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych. Numer sprawy GOPS/ZP-2/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie n/w cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych - uczestników projektu Reintegracja społeczna osób nieaktywnych zawodowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: I szkolenie - z zakresu aktywnego poszukiwania pracy dla 30 osób, ogółem 12 godzin (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) na jednego uczestnika II szkolenie - z zakresu podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych dla 30 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika III szkolenie - warsztaty treningu umiejętności psychospołecznych dla 30 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika IV szkolenie - z obsługi komputera i korzystania z Internetu dla 30 osób, ogółem 18 godzin (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) na jednego uczestnika V szkolenie - z zakresu zasad wizażu i stylizacji dla 30 osób, ogółem 6 godzin zajęć na jednego uczestnika VI szkolenie - z zakresu zagadnień handlu i działalności handlowej dla 11 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika VII szkolenie - z zakresu obsługi kasy fiskalnej dla 11 osób, ogółem 36 godzin zajęć (w tym 18 godz. zajęć teoretycznych i 18 godz. zajęć praktycznych) na jednego uczestnika VIII szkolenie - z zakresu ogólnych zasad systemu HACCP dla 10 osób, ogółem 6 godzin zajęć na jednego uczestnika IX szkolenie - z zakresu nauki jazdy kat. B dla 19 osób, ogółem 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych na jednego uczestnika X szkolenie - z zakresu malarza farbą emulsyjną dla 20 osób, ogółem 40 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych na jednego uczestnika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2)Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 4)Zaparafowany (na każdej stronie) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 8)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.9)Wykaz przeprowadzonych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej lub zbliżonej tematyce do przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ.10)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6. do SIWZ 11)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 7 do SIWZ. 12)Program szkoleń - załącznik nr 8 do SIWZ. 13)Wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 14)Wzór ankiety , która zostanie przeprowadzona po zakończeniu danego szkolenia. 15)Preliminarz kosztów szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oddzielnie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w punkcie 5, 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajkipomorskie.pl, www.mikolajkipomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach