Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1 1
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
REGON: 00052345900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej, który uzyskał decyzję Zarządu Województwa Pomorskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór. Ww inwestycja obejmuje następujące branże: a) konstrukcyjno-budowlana b) mostowa c) sanitarna d) elektryczna Zakres robót w ramach poszczególnych branż: Branża konstrukcyjno-budowlana: -roboty przygotowawcze - usunięcie pni i karczy wraz z oczyszczeniem terenu; -rozbudowa koryta Strugi Jarcewskiej i kanałów (łączna dł. 1115m) -odbudowa koryt rowów odwadniających; -budowa zbiorników małej retencji ( I - 1,38ha, II-0,44 ha, III - 0,48 ha) o łącznej pojemności 65.180 m?; -nasypy, podwyższenie terenu i zasypywanie niecek bezodpływowych i obniżeń terenowych - 21.860m?; -usunięcie ziemi roślinnej z obszarów terenu objętego podwyższeniem o pow. F=3,90ha - 3.684m?; -wykonanie drenażu odwadniająco-napowietrzającego PCV ? 7,5cm w obsypce z pospółki; -wykonanie nawierzchni z płyt drogowych ażurowych dla dróg dojazdowych i placów manewrowych przy zestawach oczyszczających ścieki opadowe; -Wycinka drzew wraz z ich wywozem i uprzątnięciem terenu zgodnie z Inwentaryzacją drzewostanu przeznaczonego do usunięcia w Parku 1000-lecia Branża mostowa: -budowa 3 mostów - szer. - 5,0m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki -budowa 5 kładek - szer. - 4,0 m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki Branża sanitarna: -wymiana przepompowni -montaż 3 zestawów do oczyszczenia ścieków deszczowych do objętości przepływów q = 200 l na s -budowa wylotu ?300 typ E-1 -wykonanie budowli piętrząco-upustowej -budowa wlotów i wylotów rurociągów - 5 szt. -budowa przepustu typu P-2 ?80 cm - 5 szt. -budowa studzienki kanalizacyjnej wlotowej 1,20m, H=2,0m -budowa zastawki Z-7-4, światło B=1,5, piętrzenie H=1,5m Branża elektryczna: -budowa rozdzielni głównej dla zasilania projektowanych obiektów technologicznych -przebudowa i budowa linii kablowej zasilającej: pompownię, agregaty napowietrzająco-fontannowe, zestawy oczyszczające ścieki opadowe -usunięcie kolizji istniejącego oświetlenia w obszarze objętym projektem z projektowanymi obiektami i urządzeniami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- PLN 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0304 2000 0040.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. pzp, tj.: 2. Warunki szczegółowe: a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ): - 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 6,0 mln zł (brutto). Od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wymagana jest znajomość, programów unijnych (w szczególności RPO WP na lata 2007-2013). - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności mostowej - posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (sanitarnej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (elektrycznej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, - co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń - posiadającą wykształcenie ekonomiczne oraz doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych i krajowych o wartości nie mniejszej niż 6,0 mln zł (brutto). Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane poza Rzeczpospolita Polska w krajach UE muszą wykazać się odpowiednim potwierdzeniem swoich uprawnień przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. b) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu i rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - tj. usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej budowy i/lub przebudowy urządzeń melioracyjnych służących do odprowadzania i oczyszczania wód deszczowych o wartości nie mniejszej niż 6 mln zł brutto. Załącznik nr 4 do SIWZ. c) posiadają doświadczenie w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych i w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonali rozliczenia środków finansowych z wymienionych źródeł pozyskanych na realizację zadania o wartości nie mniejszej niż 6 mln zł brutto. Załącznik nr 4 do SIWZ. d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. e) na czas realizacji zamówienia będą dysponować biurem na terenie miasta Chojnice.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. dowód wniesienia wadium 3. oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz zadań, przy realizacji których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.b) 6. Wykaz zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.c) 7. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wskazane w pkt IV.2.a) uprawnienia budowlane + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE - załącznik nr 5 do SIWZ 8. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponować biurem na terenie miasta Chojnice - do samodzielnego opracowania. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15