Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
REGON: 00300318600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.podr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa papieru i kartonu offsetowego na potrzeby poligrafii Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
papier offsetowy 80 g/m2 A-2, 638.000 arkuszy karton offsetowy 190 g/m2 A-1, 600 arkuszy papier ksero do 80 g/m2 A-4 700 ryz papier ksero 80 g/m2 A-3 5 ryz papier kreda matowa 3 krotnie powlekana -170 g/m, format 330 x 435 ,-78.000 arkuszy papier kreda matowa 3 krotnie powlekana -135 g/m2, format 330 x 435 -78.000 arkuszy Karton jednostronnie powlekany 300g (305-310), format 330 x 435 2500 arkuszy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 1.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ, b) zestawienie cenowe - zał. nr 1 do SIWZ, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zał. Nr 3 do SIWZ, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (zał. Nr 3 do oferty), e) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli zachodzi taka okoliczność), d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Formularz ofertowy i kosztorys cenowy muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność poprze osobę uprawnioną do podpisywania ofert z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2015-08-13 - Zakup i sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy papieru, nr sprawy CTM/BZ/ZZ/78/14
Dodano: 2014-07-29 - Dostawa papieru
Dodano: 2014-06-27 - Dostawa papieru
Dodano: 2013-11-26 - CTM/BZ/ZZ/45/13
Dodano: 2013-07-23 - Dostawa papieru
Dodano: 2013-03-22 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego do Oddziału Terenowego ANR w Gdańsku
Dodano: 2013-02-01 - CTM/BZ/ZZ/58/12
Dodano: 2012-06-26 - Dostawa specjalistycznych materiałów eksploatacyjnych do ploterów na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2012 roku
Dodano: 2012-05-23