Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30197630-1; 37823800-1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa papieru, zwanego dalej papierem, na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Dostawy papieru odbywać się będą sukcesywnie na podstawie indywidualnych zamówień Zakładu Poligrafii Wydawnictwa UG składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć dostawy realizowane częściowo w różnych ilościach, nieprzekraczających wartości umowy. 4. Wykonawca zapewnia dostawę zamówionego papieru w możliwie najkrótszym terminie, jednakże nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dzień roboczy - dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do piątku). 5. Miejsce dostaw: Zakład Poligrafii Wydawnictwa UG, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz papieru - załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowo-przedmiotowy. 7. Ilości papieru wskazane w załączniku nr 2 (do SIWZ) są wielkościami przewidywanymi (szacunkowymi). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości papieru wskazanego w załączniku nr 2 (do SIWZ), co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywiste ilości papieru wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ). 9. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy papieru, w ramach terminu określonego w pkt 4, 2) zapewnić dostawę papieru w ilości zamówionej przez Zamawiającego, rozładunek, wniesienie papieru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) zapewnić gwarancję dla dostarczonego papieru, 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego papieru, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego papieru a przedstawionym w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie lub wpływającej na estetykę papieru. 11. W przypadkach określonych w pkt 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w pkt 4, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach