Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynków DPS w Teodorówce w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynków DPS w Teodorówce w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynku warsztatów oraz budynku głównego z oddziałem dziecięcym i kobiecym Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce z lokalizacją Teodorówka 1, 23-400 Biłgoraj, w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 – Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 – Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje: 1) w budynku warsztatów: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wymiana pokrycia dachowego, f) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, g) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, h) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, i) wymiana pokrycia daszku z blachy trapezowej i blachy płaskiej, j) remont elementów stalowych (podkonstrukcje daszków), k) ułożenie opaski wokół budynku, l) montaż nawiewników higrosterowanych, 2) w budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachów i dachów, e) wykonanie pokrycia z papy na płycie stropowej składu węgla, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) wymiana pokrycia i poszycia dachowego oraz pokrycia zadaszeń tarasów oraz wejść, h) usunięcie gzymsów podrynnowych, i) usunięcie luksferów, j) wymiana krat okiennych, k) remont kominów i czapek kominowych, l) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, m) wymiana rynien i rur spustowych, n) wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, o) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, p) montaż nawietrzaków higrosterowanych, q) remont elementów stalowych, r) remont murków zewnętrznych, s) remont schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych, t) remont tarasów z wymianą pokrycia zadaszenia, u) wykonanie odwodnienia przy zejściu do piwnicy, v) montaż zadaszenia szklanego systemowego, w) wymiana oświetlenia na energooszczędne, x) przebudowa instalacji odgromowej, y) budowa instalacji fotowoltaicznej, z) wymiana zewnętrznej sieci ciepłowniczej c.o. między budynkiem objętym opracowaniem i budyniem z oddziałem męskim i administracją, 3) dostarczenie i zamocowanie skrzynek lęgowych dla ptaków zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ, a) 10 skrzynek lęgowych typu A na budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym, b) 5 budek typu półotwartego dla pliszki i muchołówki szarej – 4 szt. na budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym oraz 1 szt. na budynku warsztatów, 4) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach