Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kężnica Okrągła Gmina Bełżyce /działka nr ewid. 2253/2 od km 0+150 do km 0+584

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 27 28 , fax. 81 440 31 06
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 517 27 28, fax. 81 440 31 06
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kężnica Okrągła Gmina Bełżyce /działka nr ewid. 2253/2 od km 0+150 do km 0+584
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiotowe zadanie dofinansowane będzie z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. 3. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości. 4. W załączniku nr 1 do SIWZ (druku oferta) należy wypełnić odpowiednie miejsca podając w szczególności: - wartość brutto, która będzie ceną oferty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); - oferowany okres gwarancji; oraz podać inne wymagane dane. 5. Wykonawca oświadczy, że zaoferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu przetargowym. Oświadczenie znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (druku oferta). 6. Zamawiający informuję, iż powoła Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną. 8. więcej informacji w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ) - dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale (dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 2 strony dokumentu). 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udo­wodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych pod­miotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej BIP Gminy Bełżyce informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóce­nia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku nie należenia przez Wykonawcę do żadnej do grupy kapitałowej oraz dołączenia niniej­szego dokumentu do oferty, Zamawiający uzna go za złożony. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia us­tanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnio­ne do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsor­cjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2 SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1 SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowied­niego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum / spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ. 6. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 7.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariu­sza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazany­mi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnie­nie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wska­zując ich wartość bez kwoty podatku. 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów do­kumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późniejszymi zmianami) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach