Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 73 10
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 81 827 73 10
    REGON: 431019856
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:2.1 Zadanie 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Borów na odcinku dł. 0,998 km;2.2 Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Słoneczna w m. Chodel na odcinku dł. 0,193 km;2.3 Zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w m. Chodel na odcinku dł. 0,107 km;2.4 Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. D. Trzcińskiego w m. Chodel na odcinku dł. 0,078 km;2.5 Zadanie 5 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Zastawki na odcinku dł. 0,125 km;2.6 Zadanie 6 – Przebudowa drogi gminnej nr 108243L dr. pow. 2248L - Zastawki - dr. woj. 833 na odcinku dł. 0,366 km;2.7 Zadanie 7 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Przytyki na odcinku dł. 0,456 km;2.8 Zadanie 8 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kawęczyn na odcinku dł. 0,331 km.3 Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja8/2023/4921/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Chodel Inwestycji: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel4 Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dokumentację techniczną), pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:4.1 Zadanie 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Borów na odcinku dł. 0,998 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- wykonanie podbudowy z kruszywa, w tym poszerzenia drogi;- wykonanie betonowych ścianek oporowych typu „L” na odcinku o nienormatywnej szerokości położonej na nasypie w tym wykonanie korpusu drogowego;- roboty brukarskie: regulacja zjazdu/zjazdów do posesji;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- roboty porządkowe (w tym oznakowanie);4.2 Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Słoneczna w m. Chodel na odcinku dł. 0,193 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- frezowanie na włączeniach – połączenia technologiczne;- roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika wraz ze zjazdami;- odwodnienie drogi: zainstalowanie studni chłonnej; - roboty brukarskie: przebudowa obustronnego chodnika; - regulacja istn. zasuw/zaworów infrastruktury podziemnej; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; - roboty porządkowe (w tym uzupełnienie terenu za chodnikiem gruntem rodzimym);4.3 Zadanie 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w m. Chodel na odcinku dł. 0,107 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- roboty rozbiórkowe istniejącej drogi oraz chodnika po str. północnej;- roboty brukarskie: przebudowa części chodnika, wykonanie niezbędnych przebrukowań, wykonanie opaski bezpieczeństwa;- wykonanie podbudowy z kruszywa, w tym podbudowy zatoki postojowej;- wykonanie stanowisk w zatoce postojowej – obramowanie krawężnikiem;- frezowanie na włączeniu – połączenie technologiczne;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, w tym na stanowiskach w zatoce;- roboty porządkowe (w tym uzupełnienie terenu gruntem rodzimym);4.4 Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. D. Trzcińskiego w m. Chodel na odcinku dł. 0,078 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- rozbiórka istn. drogi – korytowanie pod w-wy konstrukcyjne drogi;- wykonanie podbudowy z kruszywa;- frezowanie na włączeniach – połączenia technologiczne;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- roboty wykończeniowe (w tym oznakowanie);4.5 Zadanie 5 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Zastawki na odcinku dł. 0,125 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- roboty ziemne – korytowanie pod w-wy konstrukcyjne drogi;- wykonanie podbudowy z kruszywa;- frezowanie na włączeniu – połączenie technologiczne;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- roboty wykończeniowe (w tym oznakowanie);4.6 Zadanie 6 - Przebudowa drogi gminnej nr 108243L dr. pow. 2248L - Zastawki - dr. woj. 833 na odcinku dł. 0,366 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze gminnej;- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem;- frezowanie na włączeniach – połączenia technologiczne;- roboty rozbiórkowe części istniejącej drogi, wykonanie w jej miejscu nowej podbudowy z kruszywa;- poszerzenie konstrukcji drogi na łuku poziomym;- roboty brukarskie: regulacja zjazdów do posesji;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- montaż urządzeń b.r.d. (bariery ochronne);- roboty porządkowe;4.7 Zadanie 7 – Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Przytyki na odcinku dł. 0,456 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- obustronne poszerzenie konstrukcji drogi na części wykonywanego odcinka drogi;- wykonanie podbudowy z kruszywa;- roboty brukarskie: regulacja zjazdów do posesji;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- roboty porządkowe;4.8 Zadanie 8 - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kawęczyn na odcinku dł. 0,331 km:- pomiary liniowe na istniejącej drodze wewnętrznej;- frezowanie na włączeniach – połączenia technologiczne;- roboty brukarskie: regulacja zjazdów do posesji oraz schodów;- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;- wykonanie poboczy z kruszywa;- roboty porządkowe.4.9 wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;4.10 wykonanie i umieszczenie jednostronnych tablic informacyjnych dot. dofinansowania w miejscu realizacji każdego zadania;4.11 wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową/remontem;4.12 wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru;4.13 wykonanie dokumentacji powykonawczej;4.14 Prowadzenie dziennika budowy;4.15 zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;4.16 przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;4.17 uporządkowanie terenu inwestycji;4.18 przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom;4.19 Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:2.3.1 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).2.3.2 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej - W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:2.4.1 wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 roboty budowlanej (zrealizowanej w ramach jednego zamówienia – jednej umowy) w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi/dróg kategorii L lub wyższej o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.Jeśli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych (zał. Nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.2.4.2 dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:2.4.2.1 co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robota¬mi budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy. Ponadto powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy na minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi/dróg kategorii L lub wyższej o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora.UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lip¬ca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach