Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, Kordylewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 176 600 , fax. 126 176 666
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Kordylewskiego 11
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 176 600, fax. 126 176 666
REGON: 35023901700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa hal produkcyjno-usługowych z zapleczami socjalno-biurowymi wraz z infrastrukturą i rozbudową dróg komunikacji wewnętrznej oraz zagospodarowaniem terenu na działkach nr 474/5 (obszar IV – zadanie 1) i nr 474/6 (obszar V – zadanie 2) obr. 105 Podgórze przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania przetargowego na wybór generalnego wykonawcy inwestycji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie Nadzoru Inwestorskiego. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje etapowanie zadań Wykonawcy Nadzoru w następujący sposób: 1) Etap przedinwestycyjny. 1.1. Weryfikacja dokumentacji projektowej. 1.2. Przygotowanie inwestycji i doradztwo techniczne. 2) Etap przetargu na GW. 2.1. Przygotowanie dokumentacji przetargowej we współpracy z Zamawiającym i Projektantem 2.2. Ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania przetargowego w imieniu Zamawiającego 2.3. Rozstrzygnięcie przetargu i wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych.. 3) Etap realizacji robót budowlanych. 3.1. Nadzór nad Inwestycją. 3.2. Zarządzanie Inwestycją. 3.3. Zarządzanie kosztami Inwestycji. 4) Etap koordynacji technicznej najmu. 5) Etap rozliczeń końcowych Inwestycji 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. w pieniądzu – przelewem – na rachunek GETIN NOBLE BANK S.A. nr 25 1560 0013 2356 7185 7000 0001 z dopiskiem „wadium – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inspektora nadzoru wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania przetargowego na wybór generalnego wykonawcy inwestycji ” przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na ww. rachunku (za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego), natomiast kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kserokopię poświadcza Wykonawca za zgodność z oryginałem, 2.2. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Dokumenty, o których mowa pkt. XIX.2 ppkt. 2.2.–2.5 muszą być zdeponowane w kasie Zamawiającego, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert. W tym celu należy nienaruszony, oryginalny dokument gwarancji lub poręczenia zamieścić w odrębnej kopercie opisanej nazwą Wykonawcy i przedmiotem zamówienia. 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi być wystawione na Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego SA, 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinny zawierać następujące elementy: 5.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 5.3 kwotę gwarancji (poręczenia), 5.4 termin ważności gwarancji (poręczenia), 5.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 8. 7. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia na warunkach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku depozytowego, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu Zamawiający wyda (prześle) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 13. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo (o ile dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- pełnienie funkcji koordynatora przy inwestycji ,,Budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku centralnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji"
Dodano: 2023-10-13 - pełnienia obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji dla zadania nr 91819 pn. „Przebudowa z nadbudową budynku nr 36 wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek wielofunkcyjny”
Dodano: 2023-09-15 - pełnienie funkcji kordynatora inwestycji Budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku centralnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji zadanie nr 91575
Dodano: 2023-04-28 - Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:" Modernizacja budynku w Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ".
Dodano: 2023-02-02 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. ,,Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie"
Dodano: 2021-03-01 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III”
Dodano: 2020-12-31 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
Dodano: 2020-11-26 - Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:"Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach"
Dodano: 2020-03-20 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2020-01-16 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
Dodano: 2019-12-02