Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i w przyziemiu oraz przebudowa i rozbudowa klatki schodowej wraz z termomodernizacją budynku „B” Centrum Medycznego „KOL-MED” w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6.

Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Pl. Dworcowy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 213 848 , fax. 146 276 075
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ
    Pl. Dworcowy 6
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 213 848, fax. 146 276 075
    REGON: 1064950800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolmed.tarnow. pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i w przyziemiu oraz przebudowa i rozbudowa klatki schodowej wraz z termomodernizacją budynku „B” Centrum Medycznego „KOL-MED” w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbiórkę, prace budowlane w istniejącym budynku „B” Przychodni Centrum Medycznego „KOL-MED” samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6, budowę od podstaw części dobudowanej. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych zakresu robót zawartych w dokumentacjach technicznych opracowanych przez firmę „PA Domino Arch. M. Gajewska”. Zakres robót obejmuję między innymi: ETAP I 1. wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych i wewnętrznych stropu 2 piętra w obrębie klatki schodowej oraz ściany zewnętrznej na szerokości klatki schodowej; 2. wyburzenia wewnętrzne oraz istniejącego tarasu na poziomie parteru; 3. częściowe zmiany układzie ścian działowych wraz z zamurowaniami; 4. wykonanie prac konstrukcyjnych wykuć i montażu podciągów i nadproży projektowanych otworów drzwiowych na poziomie piwnic, oraz parteru; 5. wymiana instalacji wod.-kan i grzejników, montaż licznika ciepła ( element nie ujęty w przedmiarze robot 6. zmiany w wielkości otworów okiennych- zamurowania; 7. zmiana układu ścianek działowych - zgodnie z proj.; 8. wykonanie otworów instalacyjnych w stropie na wentylację mechaniczną – wg proj. Branżowych; 9. wymianę instalacji c.o., wod.- kan. , elektrycznej; 10. wykonanie wentylacji mechanicznej wg. projektu; 11. okładziny ścienne z płytek ceramicznych; 12. montaż stolarki drzwiowej i ślusarki aluminiowej; 13. prace wykończeniowe, malowanie, biały montaż wod.-kan., oświetlenie; 14. wymiana wykładzin podłogowych – pcw zgrzewane; 15. wykonanie sufitów podwieszonych w korytarzu; 16. niwelacja terenu i wykopy pod fundamenty; 17. wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych dobudowy klatki schodowej; 18. wykonanie konstrukcji schodów i spoczników (szalowanie , zbrojenie, wylewanie); 19. wykonanie dachu; 20. wykonania schodów z poziomu terenu do poziomu spocznika / wejście do nowej klatki schodowej; 21. montaż ślusarki okiennej i drzwiowej; 22. montaż instalacji c.o., elektrycznej; 23. okładziny posadzek i schodów - z płytek gresowych; 24. roboty wykończeniowe / malowanie , oświetlenie i instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, montaż parapetów; 25. elementy termomodernizacji budynku w poziomie fundamentów; 26. wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej (w części po PKP) na pcw z nawiewnikami; 27.wymianę istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe i aluminiowe; 28. izolację poziomą w formie iniekcji ścian wg oznaczeń w dokumentacji; 29. osuszanie i odgrzybianie ścian w poziomie piwnic; 30. wymianę warstw posadzek; 31. dostawa i montaż balustrad schodowych; 32. obróbki blacharskie w obrębie projektowanej klatki schodowej; 33. wykonanie pokrycia dachowego projektowanej klatki schodowej. ETAP II Docieplenie przegród zewnętrznych budynku: 1. ocieplenie ścian; 2. pokrycie tynkiem cienkowarstwowym na siatce; 3. dach - izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa; 4. dach - pokrycie papą termozgrzewalna 2 –warstwy – podkładowa i nawierzchniowa; 5. dach - wykończenie warstwy ocieplenia dachu wzdłuż gzymsu belką oporową o przekroju skrzynkowym; 6. dach - wykonanie obróbki blacharskiej wokół całego dachu na grubość ocieplenia + do gzymsu ok. 40 cm, łącznie z wymianą rynny- demontaż starej rynny; 7. dach - istniejące kominy z otworami wentylacyjnymi zakończonymi do góry przysłonięte blaszanymi daszkami – zdemontować daszki i wykończyć jak pozostałe kominy – otwory przelotowe, dolna krawędź min 60 cm powyżej wykończonego dachu; 8. dach - podniesienie istniejących kominów o ok. 25 cm w górę. Dolna krawędź otworów wentylacyjnych na wys. min. 60 cm ponad połacią wykończonego dachu. Wszystkie otwory przelotowe po obu stronach komina wykończone żaluzją ze stali nierdzewnej; 9. dach - wszystkie kominy ocieplane styropianem gr. 5 cm i wykończone tynkiem; 10. dach - na elewacji północnej i południowej istniejące przewody wentylacji mechanicznej - do przebudowania; 11. dach - wymiana instalacji odgromowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 12. montaż daszków; 13. opaski wokół budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – projekty budowlane branżowe, projekty wykonawcze, przedmiary robót, audyt energetyczny z dnia12.10.2017 r., STWOIR. 3. Część prac wymieniona w ust. 2 została wskazana w audycie energetycznym opracowanym na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm. Metoda lekka-mokra. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 2) docieplenie ścian w gruncie styropianem ekstrudowanym o grubości 14 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 3) docieplenie stropodachu pełnego od góry styropapą o grubości 22 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem ; 4) docieplenie podłogi w piwnicy styropianem ekstrudowanym o grubości 10 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 5) wymianę starych okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K), spełniające warunki techniczne WT2021. Ilość sztuk okien drewnianych do wymiany: 43; 6) wymianę starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2K), spełniające warunki techniczne WT2021. Ilość sztuk drzwi drewnianych do wymiany: 4. Ilość sztuk drzwi aluminiowych do wymiany: 1. Wymiana drzwi zewnętrznych (2 szt.) na okna zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K) z częściowych przymurowaniem. 7) montaż nowych przepływowych podgrzewaczy elektrycznych w pomieszczeniach zlokalizowanych w przyziemiu i częściowo na parterze 8) kompleksową modernizację instalacji w przyziemiu i częściowo na parterze polegająca na wymianie wewnętrznej instalacji rozprowadzającej wraz z grzejnikami. Montaż przygrzejnikowych zaworów termostatycznych, odcinających, powrotnych, regulacyjnych zaworów podpionowych. Montaż licznika ciepła. 9) modernizację systemu oświetlenia wbudowanego. Wymianę źródeł światła na nowe energooszczędne typu LED wraz z nowoczesnymi oprawami. Wymianę starej instalacji elektrycznej - doprowadzenie do stanu, który umożliwia przeprowadzenie modernizacji oświetlenia ( w celu umożliwiania funkcjonowania czujników ruchu, sterowania oświetleniem, rozprowadzenie oświetlenia). Montaż czujników ruchu: 8 szt. Lokalizacja czujników: 8 sztuk toalety. 10) budowę instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku. 11) ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem o grubości ok. 2-3 cm. 12) montaż nawiewników powietrza regulowanych automatycznie w ramach okiennych - 40 szt. 13) wykonanie osuszenia ścian w gruncie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Zachodni WBK nr rachunku 061090 1838 0000 0001 3056 5445 z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Przebudowa pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i w przyziemiu oraz przebudowa i rozbudowa klatki schodowej wraz z termomodernizacją budynku „B” Centrum Medycznego „KOL-MED” w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6.” Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Centrum Medycznym „KOL-MED., budynek B – Sekretariat, Pl. Dworcowy 6 w Tarnowie, natomiast kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres d)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Dokument powinien być złożony w oryginale podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców). Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów stanowi, że przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. e) Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach