Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.

Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja ogłasza przetarg

  • Adres: 30-119 Kraków, ul. Marszałka F. Focha
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 211 098 , fax. 012 4211098 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja
    ul. Marszałka F. Focha 39
    30-119 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 211 098, fax. 012 4211098 w. 13
    REGON: 19772900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – zgodnie z wymogami ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych w tym zakresie oraz wytycznymi Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie przy al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach, ul. Żeromskiego 9. 2. Funkcja inwestora zastępczego obejmuje: 1) przygotowanie kompletnych dokumentacji przetargowych w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9; 2) udział w pracach komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego, jako pełniącego funkcję sekretarza, oraz przygotowanie odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania, w razie potrzeby z udziałem prawnika; 3) przeprowadzenie procedury przetargowej o udzielenie zamówienia publicznego; 4) w przypadku konieczności powtórzenia procedury przetargowej, wykonanie wszystkich czynności ponownie – w cenie złożonej oferty; 5) udział i reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed KIO; 6) nadzór nad realizacją umowy z wykonawcą robót budowlanych, zapewnienie kompetentnych przedstawicieli na każdym etapie realizacji umowy; 7) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysowej pod kątem zgodności z programami funkcjonalno-użytkowymi dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach, ul. Żeromskiego 9; 8) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami realizowanymi przez wybranego wykonawcę w/w zadań oraz wykonywanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne inwestycji; 9) Wykonanie pełnego rozliczenia wykonawcy i projektu. 3. Opis zakresu robót objętych nadzorem przez inwestora zastępczego: 1) Budynek w Krakowie al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C. a) wymiana dwóch sztuk starych drzwi zewnętrznych z PCV z szybą zespoloną na nowe spełniające warunki techniczne obowiązujące w trakcie sporządzania, na drzwi z PCV lub z aluminium o takim samym podziale); b) kompleksowa modernizacja systemu grzewczego: wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami na nowe o znikomej bezwładności cieplnej. Zastosowanie przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulacyjnych zaworów podpionowych i automatycznych odpowietrzników, bez przebudowy wymiennikowni ciepła; c) opomiarowanie budynku za pomocą liczników ciepła; d) wymiana oświetlenia na nowoczesne typu LED wraz z automatyką sterującą – czujniki ruchu zlokalizowane na klatkach schodowych, korytarzach, w toaletach i węzłach sanitarnych; e) wymiana przepływowych podgrzewaczy elektrycznych na nowe; f) prawidłowe przenoszenie, ustawienie i zabezpieczenie księgozbioru (ok. 240000 szt.) na czas prowadzonych prac , wykonane przez wyspecjalizowaną firmę, w tym:  odbiór i akceptację pomieszczeń czasowych , w których w czasie prac budowlanych będzie przechowywany księgozbiór, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczeń przed kradzieżą, wilgocią i pożarem;  przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu opracowanego z wykonawcą robót sposobu pakowania i harmonogramu przenoszenia księgozbioru z obecnych pomieszczeń do pomieszczeń czasowych z zachowaniem istniejącego porządku ustawienia księgozbioru ( tj. na tych samych regałach i półkach). Harmonogram opracowany zgodnie z uwagami Zamawiającego;  wykonanie pakowania, przenoszenia, ustawienia i zabezpieczenie księgozbioru przez wyspecjalizowanego i doświadczonego wykonawcę ;  demontaż i ponowny montaż regałów magazynowania zwartego w piwnicy ( 129 szt. regałów, na których przechowuje się ok. 80000 szt. materiałów bibliotecznych) a na pozostałych kondygnacjach budynku demontaż i ponowny montaż regałów bibliotecznych przez wykonawcę posiadającego doświadczenie w tym zakresie , w tym szczególnie regałów jezdnych;  realizacja robót oraz przenoszenie księgozbioru ma odbywać się etapami z uwzględnieniem wprowadzonego przez Zamawiającego na czas prac jednozmianowego systemu pracy tj. pracy w godzinach od 8.00 do 16.00;  osobista obecność inwestora zastępczego w czasie prac związanych z ustawieniem i zabezpieczeniem księgozbioru. 2) Budynek w Myślenicach ul. Żeromskiego 9. a) docieplenie ścian wewnętrznych, na strychu wełną mineralną; b) docieplenie stropu pod dachem, wełną mineralną; c) docieplenie skosów, wełną mineralną; d) wymiana starych okien zewnętrznych na nowe z nawiewnikami powietrza, spełniające warunki techniczne obowiązujące od 01.01.2017r.; e) budowa nowoczesnej kotłowni gazowej na poddaszu; f) wykonanie przyłącza gazu do budynku; g) kompleksowa modernizacja systemu grzewczego: wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami na nowe o znikomej bezwładności cieplnej. Zastosowanie przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulacyjnych zaworów podpionowych i automatycznych odpowietrzników; h) opomiarowanie budynku za pomocą liczników ciepła; i) wymiana oświetlenia na nowoczesne typu LED. j) Wymiana instalacji elektrycznej – doprowadzenie do stanu, który umożliwi przeprowadzenie modernizacji oświetlenia; k) prawidłowe przenoszenie, ustawienie i zabezpieczenie księgozbioru na czas prowadzonych prac , w tym:  przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu opracowanego z wykonawcą robót sposobu pakowania i harmonogramu przenoszenia księgozbioru z obecnych pomieszczeń do pomieszczeń czasowych na terenie biblioteki z zachowaniem istniejącego porządku ustawienia księgozbioru ( tj. na tych samych regałach i półkach). Harmonogram opracowany zgodnie z uwagami Zamawiającego;  wykonanie pakowania, przenoszenia, ustawienia i zabezpieczenie księgozbioru ;  demontaż i ponowny montaż regałów bibliotecznych przez wykonawcę posiadającego doświadczenie w tym zakresie , w tym szczególnie regałów jezdnych;  realizacja robót oraz przenoszenie księgozbioru ma odbywać się etapami z uwzględnieniem wprowadzonego przez Zamawiającego na czas prac jednozmianowego systemu pracy tj. pracy w godzinach od 8.00 do 16.00;  osobista obecność inwestora zastępczego w czasie prac związanych z przenoszeniem, ustawieniem i zabezpieczeniem księgozbioru  osobista obecność inwestora zastępczego w czasie prac związanych z zabezpieczeniem księgozbioru. 4. Szczegółowy zakres robót dla budynków wymienionych w pkt 3 został zawarty w programach funkcjonalno-użytkowych i audytach energetycznych. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej zamawiającego: www.pbw.edu.pl 5. Szczegółowy zakres obowiązków dla inwestora zastępczego został zawarty we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500 PLN (słownie: pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz. 299). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski, nr konta: 66 1020 4900 0000 8102 3122 7920, wskazując w tytule przelewu: „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”. 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst. jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 2357 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, , dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w art. 45 ust 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony zał. nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt IV ppkt 1 i 2 SIWZ. 3) Wypełniony zał. nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt IV ppkt 3 i 4 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). - Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. - W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 5) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w pkt VI ppkt 4 SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6) Dowód wpłaty wadium. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach