Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ogłasza przetarg
- Adres: 32-051 Wielkie Drogi, Wielkie Drogi
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2706016, 2706308 , fax. 122 706 016
- Data zamieszczenia: 2020-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
Wielkie Drogi 192
32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie
tel. 012 2706016, 2706308, fax. 122 706 016
REGON: 35651710900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mow-wielkiedrogi.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:"Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn: "Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach" polegających na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację Inwestycji, w tym między innymi: • przygotowanie i organizacja procesu budowlanego; • przekazanie wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy; • nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; • nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; • dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego etapu Inwestycji; • sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym; • bieżące informowanie na piśmie Inwestora Bezpośredniego o przebiegu realizacji Zadania Inwestycyjnego; • inicjowanie wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą Inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach; • prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji; • przeprowadzanie odbiorów rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego; • przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; • rozliczenie końcowe Inwestycji; • przekazanie Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; • występowanie w imieniu Inwestora Bezpośredniego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji; • archiwizacja korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Oświadczenia i dokumenty jakie należy załączyć do oferty: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- pełnienie funkcji koordynatora przy inwestycji ,,Budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku centralnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji"
Dodano: 2023-10-13 - pełnienia obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji dla zadania nr 91819 pn. „Przebudowa z nadbudową budynku nr 36 wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek wielofunkcyjny”
Dodano: 2023-09-15 - pełnienie funkcji kordynatora inwestycji Budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku centralnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji zadanie nr 91575
Dodano: 2023-04-28 - Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:" Modernizacja budynku w Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ".
Dodano: 2023-02-02 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. ,,Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie"
Dodano: 2021-03-01 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III”
Dodano: 2020-12-31 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
Dodano: 2020-11-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2020-01-16 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
Dodano: 2019-12-02 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – al. Marszałka F. Focha 39 – Pawilon C i dla Filia w Myślenicach ul. Żeromskiego 9.
Dodano: 2019-11-05