Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie

Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-079 Kraków, ul. Królewska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 638 56 61, , fax. 126 385 661
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie
    ul. Królewska 86
    30-079 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 638 56 61, , fax. 126 385 661
    REGON: 29756600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpsm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – zgodnie z wymogami ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych w tym zakresie oraz wytycznymi Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. 2. Funkcja inwestora zastępczego obejmuje: 1) przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, w tym przygotowanie: a) opisu przedmiotu zamówienia uwzględniającego charakterystykę obiektu i wymagania Zamawiającego b) propozycji warunków udziału w postępowaniu i podstaw wykluczenia wykonawców c) kryteriów oceny ofert d) wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych 2) przeprowadzenie procedury przetargowej o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: a) udział w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy robót budowlanych:  przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu odpowiedzi na ewentualne pytania wykonawców  udział w pracach komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego , jako sekretarz  dokonanie oceny złożonych w postępowaniu ofert  sporządzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3) w przypadku konieczności powtórzenia procedury przetargowej, wykonanie ponownie wszystkich czynności opisanych w ppkt 1) i 2) – w cenie złożonej oferty 4) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami realizowanymi przez wybranego wykonawcę robót wraz z sprawdzaniem książki obmiaru robót i kosztorysów powykonawczych. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pełnionej funkcji Inwestora Zastępczego. 4. Opis zakresu robót do nadzoru inwestorskiego: A) Roboty dociepleniowe:  naprawa konstrukcji gzymsu dachowego pod ocieplenie ścian; docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem ekstrudowanym- metodą BSO,gr.15cm; ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem; docieplenie ścian zewnętrznych piwnic nadziemia styropianem ekstrudowanym- metodą BSO, gr.15cm; wykonanie dodatkowych tynków cienkowarstwowych; wymiana parapetów; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej elastycznymi masami bitumicznymi; docieplenie ścian w gruncie styropianem ekstrudowanym- metodą BSO, gr.12cm; docieplenie stropu pod dachem granulatem wełny mineralnej, gr 24cm; wymiana pokrycia stropodachu: z papy na papę termozgrzewalną; wymiana obróbek blacharskich; wymiana instalacji odgromowej; wymiana okien zewnętrznych w części piwnicznej 25 szt; wymiana okien zewnętrznych PCV na PCV –87 szt; wymiana drzwi zewnętrznych w części piwnicznej; wymiana drzwi zewnętrznych od podwórka; podniesienie kominów: wykonanie niezbędnych rozbiórek ścian, kominów, czapek i przebić; wykonanie przewodów wentylacyjnych w ścianach, przewodów z pustaków, kominów i czapek, niezbędnych prac murarskich, tynków na kominach, wykonanie obróbek z blachy cynkowo- tytanowej i papy termozgrzewalnej, założenie krat zabezpieczających otwory wentylacyjne. B) Wentylacja mechaniczna:  w ramach pomieszczeń kuchni i zaplecza: wykonanie demontażu starej instalacji wentylacji wraz z urządzeniami i czerpnią; wykonać nową instalację zgodnie z projektem- włącznie z odcinkami na poddaszu i dachu; zamontować nową centrale nawiewno- wywiewną z odzyskiem ciepła z nagrzewnicą wodną; wykonać izolację termiczna kanałów na klatce schodowej oraz kanały na poddaszu i dachu  w ramach pomieszczeń łazienek, aneksów kuchennych i sanitariatów: montaż wentylatorów z czujnikiem ruchu; kanałowych ;wentylatory uruchamiane wyłącznikiem; demontaż starych przewodów i wykonanie nowych; C) Instalacja c.o :  wykucie bruzd pionowych i poziomych na ścianach; wykonanie przejść przez ściany dla instalacji; ułożenie rur; podpięcie rur do istniejących pionów; wykonanie prób; naprawa ścian po wykonaniu bruzd. D) Instalacja ciepłej wody:  montaż całości poziomów wodnych pod stropem w piwnicy; montaż brakujących pionów ciepłej wody i cyrkulacji; wykonanie całości pozostałych podejść pod armaturę; wykonanie przejść pożarowych przez stropy; wykonanie izolacji całości rurażu; wykonanie niezbędnych robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg. C) Instalacje elektryczne i fotowoltaika:  wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne ledowe oraz osprzętu elektrycznego w zakresie instalacji oświetleniowej, częściowe ułożenie nowych przewodów elektrycznych ( stare pozostają w ścianach, niedemontowane)  montaż paneli fotowoltaicznych wraz z konstrukcją wsporczą  wykonanie pomiarów D) Roboty budowlane:  remont tarasu ze schodami: odkopanie ścian fundamentowych oraz późniejszy zasyp; przygotowanie ścian fundamentowych poprzez oczyszczenie i tynkowanie; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej elastycznymi masami bitumicznymi; przyklejenie docieplenia z płyt XPS, wykonanie ubytków tynku; wykonanie sylikatowych tynków cienkowarstwowych nadzienia; wymiana posadzek i okładzin schodów ( z przygotowaniem podłoża na kamienne z granitu płomieniowanego; remont murów oporowych wzdłuż ścian podwórka: roboty rozbiórkowe starych murów oporowych oraz nawierzchni; zbrojenie oraz betonowanie ścian oporowych wraz z fundamentami; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej emulsjami; wykonanie tynków oraz wierzchniej warstwy z tynków silikatowych, wykonanie nakrywy murków i balustrad. Odtworzenie kominów i podniesienie ich: wykonanie niezbędnych rozbiórek ścian, kominów, czapek, przebić; wykonanie przewodów wentylacyjnych w ścianach, przewodów z pustaków, kominów i czapek; wykonanie prac murarskich i tynkarskich; wykonanie obróbek blacharskich; założenie krat zabezpieczających otwory wentylacyjne.  remont pomieszczenia 0.7: roboty rozbiórkowe ścianek, stolarki, okładzin ścian i posadzek do podbetonu; wykonanie warstw podposadzkowych; wymurowanie tynków, przetarcie tynków; wymurowanie ścianek działowych z otynkowaniem; wykonanie okładzin ścian i posadzek; montaż stolarki drzwiowej i kabin systemowych wc, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK; malowanie; malowanie pomieszczeń po modernizacji sufitów i ścian. E) Kanalizacja:  demontaż urządzeń sanitarnych w wybranych pomieszczeniach, starej instalacji kanalizacji kolidującej z nową; montaż całości poziomów kanalizacyjnych pod stropem i w gruncie piwnicy, montaż brakujących pionów kanalizacyjnych; montaż przepompowni ścieków i separatora tłuszczów; montaż urządzeń sanitarnych w wybranych pomieszczeniach; wykonanie przejść pożarowych przez stropy; wykonanie niezbędnych robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg w pomieszczeniach; F) Instalacja zimnej wody:  demontaż armatury w wybranych pomieszczeniach; demontaż starej instalacji wodnej kolidującej z nową, montaż całości poziomów pod stropem w piwnicy; montaż brakujących pionów zimnej wody; wykonanie całości pozostałych podejść pod przybory; montaż armatury sanitarnej w wybranych pomieszczeniach; wykonanie przejść pożarowych przez stropy; wykonanie izolacji całości rurażu; wykonanie niezbędnych robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg w pomieszczeniach.  Uwaga: Wykonawca robót budowlanych rozliczany będzie za wykonane roboty kostorysem powykonawczym 5. Szczegółowy zakres robót został opisany w Projekcie Wykonawczym i przedmiarach robót oraz w STWIORB. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej zamawiającego: www.mpsm.edu.pl. 6. Szczegółowy zakres obowiązków dla inwestora zastępczego został zawarty we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 23 stycznia 2020r. godziną 14:00. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 73 1020 2906 0000 1802 0444 0210 w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu nieograniczonego- sprawa nr PN/1/U/2020 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst. jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 310 z poźn. zm.). 5. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, pok nr 113 w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej i poręczeń musi spełniać n/w wymogi: a) musi być wystawione na Małopolską Policealną Szkołę Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków; b) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; c) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców; d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez upoważnione osoby. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w pkt V ppkt 5 SIWZ, złożonyw oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4)Dokumenty wymienione w pkt V ppk 2 i 3 SIWZ – Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach