Powiat Kutnowski ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
- Data zamieszczenia: 2015-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
ul. Kościuszki 16 16
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
REGON: 61101614600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kutno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizację warsztatów szkoleniowych na potrzeby realizacji projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Organizację warsztatów szkoleniowych na potrzeby realizacji projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie realizowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i z Budżetu Państwa. Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na dwa zadania: Część 1: Warsztaty dla edukatorów w zakresie profilaktyki chorób układu krążenia i czynników ryzyka - warsztaty dla edukatorów w zakresie chorób układu krążenia oraz czynników ryzyka - spotkania warsztatowe dedykowane osobom dorosłym - liderom społecznym, - tematyka obejmuje metody profilaktyki zdrowia, potencjalne zagrożenia, które wynikają z niezdrowego trybu życia niezależnie od wieku, w tym spotkania z dietetykiem ukierunkowane na zasady zdrowego odżywiania. Spotkania mają służyć podnoszeniu świadomości w zakresie profilaktyki chorób układu krążenia, informowaniu o możliwościach skorzystania z badań przesiewowych w ramach projektu, a także w ramach publicznego systemu zdrowia. Uczestnicy warsztatów będą szkoleni na temat sposobu prowadzenia rozmów, prelekcji - tak, aby mogli tą wiedzę wykorzystywać w przyszłości, - ilość warsztatów: 4, - liczba uczestników warsztatów - łącznie 200 osób, - Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji szkoleń i warsztatów obejmujących grupy docelowe, - miejsce realizacji warsztatów - na terenie powiatu kutnowskiego. Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, wybrany Wykonawca wskaże miejsca realizacji warsztatów, wraz z planem rekrutacji uczestników. - cena powinna uwzględniać: a) koszt trenera i asystenta (dietetyk), b) koszt wynajmu sali z wyposażeniem, c) catering (w tym zakup warzyw i owoców) dla 200 osób, d) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką warsztatów również na cyfrowych nośników danych, e) zaproszenia dla uczestników, f) koszt przygotowania oraz powielenia ankiet ewaluacyjnch, - w trakcie warsztatów powinny być prowadzone ankiety ewaluacyjne. Z ankiet powinien zostać przygotowany raport na poziomie warsztatu oraz raport zbiorczy, - do oferty powinny zostać załączone scenariusze zajęć. Część 2: Warsztaty szkolne w zakresie zdrowego żywienia - warsztaty dla uczniów w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku 7 - 18 lat, - tematyka: spotkania z dietetykiem ukierunkowane na zasady zdrowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem zmniejszenia występowania czynników ryzyka w szczególności w zakresie dbania o zdrową, zbilansowaną dietę, aktywność fizyczną, higienę intymną. Prezentacja powinna zawierać elementy powszechności chorób cywilizacyjnych takich jak nadwaga, otyłość, nadciśnienie tętnicze, hipercholesterolemia i wpływać powinna na poziom świadomości wśród młodzieży szkolnej. Warsztaty muszą być dostosowane do poziomu wiekowego grupy, - ilość warsztatów: 10, - liczba uczestników warsztatów - łącznie 700 osób, - Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji szkoleń i warsztatów obejmujących grupy docelowe - uczniowie, - miejsce realizacji warsztatów - placówki oświatowe na terenie powiatu kutnowskiego - wskazane przez Zamawiającego. - cena powinna uwzględniać: a) koszt trenera i asystenta (dietetyk), b) koszt wynajmu sali z wyposażeniem, c) catering (w tym zakup warzyw i owoców) dla 700 osób, d) materiały szkoleniowe z tematyką warsztatów, w tym skrypty, prezentacje oraz poradnik zdrowego żywienia. - w trakcie warsztatów powinny być prowadzone ankiety ewaluacyjne pokazujące poziom wzrostu świadomości w zakresie dbania o zdrową, zbilansowaną dietę, aktywność fizyczną, higienę intymną, świadomości powszechności chorób cywilizacyjnych, takich jak nadwaga, otyłość, nadciśnienie tętnicze, hipercholesterolemia. Z ankiet powinien zostać przygotowany raport na poziomie warsztatu oraz raport zbiorczy. - do oferty powinny zostać załączone scenariusze zajęć, które będą musiały zostać zaakceptowane - scenariusze dla dzieci ze szkół podstawowych, ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych osobno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości - 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych). W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1804). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - Powiat Kutnowski, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 54 1240 3190 1111 0010 3126 5576 w PEKAO S.A. I O/Kutno przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć do oferty. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 11. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy było wymagane) i zawarciu przez niego umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kutno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05