Przetargi.pl
Organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2009 dla dzieci z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6508565 , fax. 056 6586447
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja 40c 40c
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6508565, fax. 056 6586447
    REGON: 00572128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.toru.pl zmiana nr faks:056 6486447
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2009 dla dzieci z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2009 dla około 420 dzieci w wieku 7 do 16 lat, z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1. cześć I zamówienia zlokalizowana nad morzem dla około 260 dzieci; 2. część II zamówienia zlokalizowana w górach dla około 80 dzieci; 3. część III zamówienia zlokalizowana nad jeziorem dla około 80 dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym: a) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej i zapleczem technicznym do wydawania posiłków; - dotyczy wszystkich części zamówienia b) odpowiednią liczbą sanitariatów i łazienek zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach będą wypoczywać dzieci, wyposażenie pokoi w meble, dostępność łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu). Wyposażenie budynku np. świetlice, telewizja, internet, sprzęt sportowy. Opis terenu wokół budynku: boiska sportowe, tereny zielone, miejsce na ognisko itp. - dotyczy wszystkich części zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy organizowanego wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami): a) jeden opiekun-wychowawca ( po przebytym odpowiednim szkoleniu) dla 20 lub 15 osobowej grupy dzieci ( w zależności od wieku), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia b) kierownik kolonii ( po przebytym odpowiednim szkoleniu), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia c) zapewnienie opieki medycznej - dotyczy wszystkich części zamówienia d) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA lub inne podmioty - kierownik kolonii i wychowawcy mogą stanowić kadrę realizującą program, jeżeli spełniają opisane w tym punkcie warunki, - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń, że oferowana usługa spełniania wymagania określone przez zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. VI. 5. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru). 2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru). 3. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, który zakresem działania obejmuje przedmiot zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 9. Program z zakresu profilaktyki uzależnień i scenariusz zajęć. 10. Program pobytu wraz z wyszczególnieniem programu turystyczno-krajoznawczego. 11. Oświadczenie wykonawcy, że posiada uprawnienia i spełnia niezbędne warunki do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 ze zmianami). 12. Opis obiektu, w którym będą odbywały się kolonie ( mile widziane zdjęcia, prospekty) - na podstawie karty kwalifikacyjnej obiektu, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( w załączeniu wzór) wraz z informacjami, o których mowa w pkt. VI. 1, 2 a, b SIWZ. Uwaga: wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, zobowiązani będą do przedstawienia do wglądu oryginalnej, aktualnej (na lato 2009) karty kwalifikacyjnej obiektu zatwierdzonej przez właściwego miejscowo kuratora oświaty i zaświadczenie wydane przez kuratora oświaty o zgłoszeniu placówki do wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w 2009 roku - w terminie do dnia 18 czerwca 2009 roku pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 13. Jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury. 14. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 15. Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 16. Oświadczenie, że w trakcie realizacji zamówienia na terenie zorganizowanego wypoczynku nie będzie prowadzona sprzedaż napojów alkoholowych. 17. Upoważnienie do podpisania oferty ( fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 18. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymieniona w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Standard obiektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach