Przetargi.pl
Wykonanie remontu piwnic w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu piwnic w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu piwnic w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Inowrocławiu przy ul. Chemicznej. W zakres robót wchodzi wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, w tym: demontaż stolarki i ślusarki drzwiowej. Odbicie tynków sufitów i ścian, rozebranie obudowy z paneli, skucie glazury ze ścian, rozebranie posadzek z PCV, lastryka, podłoży betonowych, schodów, ścianek drewnianych 2) wywóz gruzu, 3) wykonanie ścianek działowych z gazobetonu, 4) wykonanie nadproży drzwiowych z dwuteowników 120, przebicie otworów drzwiowych do pomieszczeń szatni, 5) zamurowanie otworów drzwiowych, 6) wykonanie tynków cem.-wap. kat. III na sufitach i ścianach, 7) osadzenie ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drewnianych w WC, w pomieszczeniu przyłączy wody oraz pomiędzy pomieszczeniami biurowym i magazynem, 8) osadzenie drzwi PCV, w kolorze złoty dąb, 90x200, 9) osadzenie okna podawczego PCV 75x75 w kuchni, 10) wykonanie schodów płytowych z pomieszczenia dla nauczycieli w-f do sali gimnastycznej, 11) wykonanie podłoży betonowych pod posadzki, izolacji przeciwwilgociowych z papy termozgrzewalnej, izolacji z folii PCV, izolacji z płyt styropianowych i warstwy wyrównawczej pod posadzki, 12) wykonanie posadzek i cokolików z płytek antypoślizgowych gres, 13) wykonanie posadzek z wykładziny w salach ćwiczeń korekcyjnych, 14) wykonanie tynków mozaikowych do wys. 1,50 m w pomieszczeniach i na korytarzach, 15) wykonanie luster na ścianie poprzecznej w salach zajęć korekcyjnych, 16) wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach powyżej tynku mozaikowego oraz malowanie farbami emulsyjnymi, 17) wykonanie lamperii olejnej w pomieszczeniu przyłącza wody, 18) osadzenie nawietrzaka ściennego w WC, 19) ułożenie płytek glazurowanych gat. I w WC, przy umywalkach oraz na parapetach okiennych, 20) montaż balustrady schodowej w pomieszczeniu dla nauczycieli w-f, 21) wykonanie instalacji wod-kan., 22) montaż w-c kompaktów, umywalek, szafek pod umywalki, podgrzewaczy elektrycznych podumywalkowych i baterii umywalkowych, 23) przełożenie przewodów i 4 szt tablic sterowniczych w projektowanym WC na ścianę przy drzwiach wejściowych, 24) rozdzielenie instalacji oświetleniowej i zamontowanie wyłączników w szatniach. W zakresie przewidzianym do remontu nie ujęto pomieszczenia użytkowanego przez Zakład Energii Cieplnej. Opracowanie obejmuje wykonanie remontu ścian i sufitów podestu wejścia do budynku przy sali gimnastycznej oraz schodów zejściowych do piwnicy (bez okładziny stopni schodowych i podestu). Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł płatne do terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 26.03.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty remontowe w obiektach kubaturowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 200 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). oraz: 9. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia wyłącznie siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców. 12. Kosztorys ofertowy. 13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach