Instytut Pracy i Spraw Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 01-022 Warszawa, ul. Bellottiego 3B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5267511 , fax. 022 5367514
- Data zamieszczenia: 2011-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
ul. Bellottiego 3B 3B
01-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5267511, fax. 022 5367514
REGON: 00018023000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja konferencji inaugurującej projekt pn. Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednej konferencji w Warszawie związanej z inauguracją projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pn. Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zapewni hotelową salę konferencyjną wraz z obsługą oraz usługę restauracyjną. Obie usługi zostaną zrealizowane w tym samym miejscu (obiekt, budynek, bez konieczności przemieszczania się uczestników po przestrzeniach na wolnym powietrzu) 1) sala konferencyjna a) Organizacja konferencji w dniu 13 grudnia 2011 r. w godzinach 8.00- 14.00. b) Wynajęcie sali konferencyjnej, umożliwiającej przeprowadzenie sesji ogólnej dla ok. 100 osób, krzesła ustawione teatralnie, zapewniający swobodne przemieszczanie się uczestników (osoby dochodzące, wychodzące w trakcie konferencji. c) Sala musi być wyposażona w stół prezydialny dla 10 osób, mównicę, projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie, 3 mikrofony bezprzewodowe. d) Minimalna wysokość sali 3,5 metra. e) Sala musi być klimatyzowana. f) wyposażenie sali nagłośnienie, projektor multimedialny, ekran, tablica typu flipchart, laptop, zaplecze sanitarne). g) obiekt o standardzie co najmniej hotelu 3-gwiazdkowego, położony w centrum miasta nie dalej niż 1000m od Dworca Centralnego (w linii prostej). 2) Usługa restauracyjna a) Wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe w trakcie konferencji dla 100 osób b) Po zakończeniu konferencji wykonawca zapewni zasiadany obiad dla 100 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczenia uslugi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipiss.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28