Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w związku z realizacją projektu pt.: Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Przeworsk, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone w podziale na 2 części.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Krakowska 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6487216, 6488750 , fax. 16 6487216 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku
    ul. Krakowska 30 30
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 6487216, 6488750, fax. 16 6487216 w. 24
    REGON: 65003278400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w związku z realizacją projektu pt.: Czas na aktywność w Gminie Miejskiej Przeworsk, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Warsztat/Szkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 35 osób w łącznej ilości - 36 godzin dydaktycznych (zajęcia grupowe). Indywidualna praca uczestnika projektu z doradcą zawodowym ( 2 godziny indywidualne z doradcą zawodowym dla jednego uczestnika projektu - łączna ilość godzin - 70. Część II - Warsztaty ABC przedsiębiorczości dla 27 uczestników projektu w łącznej ilości - 45 godzin dydaktycznych (zajęcia grupowe). Opis przedmiotu zamówienia. 1.W ramach organizacji i przeprowadzenia kursu/szkolenia przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny organizacyjny nad realizacją kursu/szkolenia. Wykonawca zapewni, że program kursu/szkolenia i jego przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Kurs/szkolenie Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, terminie i zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3. Kurs/szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych dokumentów: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ). 4.Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych 6 godzin dziennie. 5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zapewnia wyżywienie: obiad składający się z 2 dań, serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, ciasteczka. 8. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW (podczas zajęć, w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej) na kwotę nie niższą niż 10.000zł na 1 uczestnika. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 10.Wykonawca dokona wpisu o warsztatach/szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I - Warsztat/Szkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 35 osób w łącznej ilości - 36 godzin dydaktycznych (zajęcia grupowe). Indywidualna praca uczestnika projektu z doradcą zawodowym ( 2 godziny indywidualne z doradcą zawodowym dla jednego uczestnika projektu - łączna ilość godzin - 70. Program szkolenia powinien zawierać następującą tematykę: Identyfikacja mocnych i słabych stron; Określenie własnych celów i preferencji zawodowych; Konstrukcja własnego pozytywnego obrazu jako pracownika; Sposoby usuwania barier przy szukaniu pracy; Aktywne poszukiwanie pracy; Nauka przygotowania dokumentów aplikacyjnych (cv, listu motywacyjnego, podania o pracę); Trening interpersonalny; Warsztat radzenia sobie ze stresem; Autoprezentacja; Celem warsztatu/szkolenia jest nabycie przez uczestników projektu umiejętności komunikacyjnych (kontakty interpersonalne), nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, rozwój kompetencji formułowania i realizacji celów zawodowych i prywatnych oraz tworzenie z doradcą zawodowym Indywidualnego Planu Działania. Miejsce szkolenia: Przeworsk. Liczba osób biorących udział w szkoleniu - 35 Liczba godzin warsztatu/szkolenia - 36 Liczba godzin indywidualnych z doradcą zawodowym dla jednego UP - 2 Liczba godzin indywidualnych z doradcą zawodowym w łącznej ilości godzin - 70 Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 35 Realizacja: 29.07.2013r. - 14.08.2013r. Część II - Warsztaty ABC przedsiębiorczości dla 27 uczestników projektu w łącznej ilości - 45 godzin dydaktycznych (zajęcia grupowe). Program warsztatów powinien zawierać następującą tematykę: zakładanie i organizowanie działalności gospodarczej zarządzanie przedsiębiorstwem, sporządzanie biznesplanu prawno-administracyjne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej związane z prawem pracy, opodatkowaniem, ubezpieczeniami i kontrolą prowadzonej działalności gospodarczej, marketing i promocja przedsiębiorstwa w praktyce, prowadzenie uproszczonej rachunkowości przedsiębiorstwa, psychologiczne aspekty obsługi klienta, finansowanie działalności gospodarczej, strategia rozwoju firmy i analiza jego pozycji na rynku, techniki negocjacji w biznesie zajęcia praktyczne: wystawianie faktur VAT, umowy o pracę, umowy zlecenia, itd., wypełnianie dokumentów ZUS (Płatnik) i podatkowych do Urzędu Skarbowego. Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników projektu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Miejsce szkolenia: Przeworsk. Liczba osób biorących udział w warsztatach - 27 Liczba godzin warsztatów (zajęcia grupowe) - 45 Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 27 Realizacja: 19.08.2013r. - 30.08.2013r. Zamawiający zastrzega, iż niewielkiej zmianie może ulec ilość uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przeworsk.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach