Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
- Data zamieszczenia: 2012-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
ul. Marii Konopnickiej 14 14
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
REGON: 61101547700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:Szkolenia specjalistyczne, otwarte dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkoleń otwartych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach realizacji projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Szkolenia specjalistyczne, otwarte dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi cykl następujących szkoleń prowadzonych w języku polskim: 1. Szkolenia związane z problematyką oświatową i pomocy społecznej, w tym. m.in.: a. Pomoc materialna dla uczniów w tym m.in. pomoc o charakterze socjalnym pomoc o charakterze motywacyjnym, regulaminy udzielania pomocy materialnej (regulacje ustawowe w zakresie form pomocy materialnej dla uczniów), 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Nadzór, kontrola i sprawozdawczość w oświacie po ostatnich zmianach prawa - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Prawo oświatowe - najnowsze zmiany 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) d. Możliwości i zasady wspierania sportu przez JST 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) e. Udzielanie oraz rozliczanie dotacji z budżetu JST dla organizacji pozarządowych po ostatnich nowelizacjach ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) Razem: 36 godzin 2. Szkolenia z gospodarki nieruchomościami (sprzedaż nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce; oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste; przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; zmiany w prawie budowlanym; stosowanie ustawy o własności lokali), w tym. m.in. a. Księgi wieczyste ( w tym m.in. nowelizacja ustawy o gospodarce przestrzennej, a wywłaszczenia, ustawa o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości i jednostek samorządu terytorialnego w księgach wieczystych, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste,) 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin)- b. Problematyka związana z wydawaniem decyzji o lokalizacji celu publicznego i ustalenie warunków zabudowy oraz wydaniem decyzji o warunkach zabudowy planowanie przestrzenne w gminie studium i miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - nadzór prawny nad planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, nowelizacja ustawy o gospodarce przestrzennej, a wywłaszczenia ustawa o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości i jednostek samorządu terytorialnego w księgach wieczystych, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste, - 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny)- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) c. problematyka związana z decyzjami o warunkach zabudowy i decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zwrot bonifikaty w przypadku sprzedaży lokalu mieszkalnego, prowadzenie rejestru numeracji porządkowej budynków zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 72 godziny 3. Szkolenia z promocji miasta i pozyskiwania środków zewnętrznych ,w tym m.in. a. praktyczne aspekty budowania strategii promocji, zarządzanie wizerunkiem miasta , zdobywanie inwestorów i turystów 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) b. Komunikacja władz samorządowych(urzędu) ze społecznością lokalną(m.in. strona internetowa, biuletyn informacyjny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Funkcjonowanie sytemu informacji turystycznej w gminie 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) d. Podstawy prawne dotyczące realizacji i rozliczania projektów rozliczanych ze źródeł zewnętrznych w tym rachunkowość projektu, zasady finansowania i kwalifikowania wydatków, rozliczanie wydatków - 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny). e. Pozyskiwanie i zarządzanie projektami dofinansowanymi z źródeł zewnętrznych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem: 72 godziny 4. Szkolenia z finansów i księgowości JST (zmiany w ordynacji podatkowej, zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych, sprawozdawczość budżetowa, ZUS -zasiłki, rozliczenia, korekty) m.in.: a. VAT w JST, środki trwałe- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) b. Podróże służbowe, Inwentaryzacja w JST 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) c. Ubezpieczenia społeczne i zasiłki, - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) d. Zasady udzielania pomocy publicznej przez Gminy oraz wydawanie decyzji o zwrocie dotacji pobranej z budżetu Gminy nienależnie albo wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) e. Ordynacja podatkowa, egzekucja podatków od nieruchomości, księgowość podatkowa, podatek od środków transportowych Kontrola podatkowa, czynności sprawdzające. Postępowanie karno - skarbowe - obowiązki organów podatkowych JST- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) f. Księgowość budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, sprawozdawczość Rb- WS, sprawozdawczość finansowa- bilanse- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) g. Finanse publiczne, księgowość budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, bilanse z wykonania budżetu i jednostek budżetowych, wieloletnia prognoza finansowa Wieloletnia prognoza finansowa oraz zarządzanie finansami JST -2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) h. Organizacja stanowiska kasjera i obsług klienta, dokumenty kasowe, rozpoznanie autentyczności znaków pieniężnych, zasady i tryb postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatów, metody identyfikacji krajowych znaków pieniężnych- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godziny) i. Podatki lokalne- wymiar, zmiany w ustawie o podatku, ordynacja podatkowa, zmiany postępowanie podatkowe, zasady udzielania pomocy publicznej przez gminę- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) j. Podatek od nieruchomości- wymiar podatków, uchwały podatkowe, zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa- postępowanie podatkowe, zmiany w ustawie ordynacja podatkowa, zasady udzielania pomocy publicznej przez gminy- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) k. Rozliczanie dotacji, księgowanie i rozliczanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, podstawy prawne dotyczące realizacji i rozliczania projektów, rachunkowość projektu, zasady finansowania i kwalifikowania wydatków, rozliczanie wydatków, rozliczanie płac, podatki, ZUS, księgowość budżetowa- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 156 godzin 5. Szkolenia ochrony środowiska i usług komunalnych, w tym m.in. a. Zagadnienia ochrony środowiska - zadania gminy ( m.in. Usuwanie drzew i krzewów , decyzje środowiskowe ,gospodarka wodami opadowymi) 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) b. Zarządzanie drogami gminnymi , m.in. wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, o umieszczaniu urządzeń reklamowych w pasie drogowym i o lokalizacji zjazdu z drogi publicznej 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) c. Działalność gospodarcza 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) d. Komunalna gospodarka mieszkaniowa i ochrona praw lokatorów 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) , Razem 60 godzin. 6. Szkolenia stosowania prawa stanu cywilnego , m.in. a. Rola i funkcja kierownika USC w obowiązującym stanie prawnym w tym: transkrypcja aktów zagranicznych w polskich księgach ,uznawanie wyroków zagranicznych/orzeczeń sądów - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Rola kierownika USC w nawiązaniu do obowiązków wynikających z ewidencji ludności w świetle planowanych zmian (ZMOK) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Akta prawa stanu cywilnego 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) d. Kodeks rodzinny i opiekuńczy 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godziny) Razem 36 godzin 7. Szkolenia dotyczące spraw obywatelskich ( m.in. ewidencja ludności, dowody osobiste, ochrona informacji niejawnych) a. Ewidencja ludności i dowody osobiste 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) ; 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Ochrona informacji niejawnych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem 36 godzin *W jednym dniu szkoleniowym nie mogą uczestniczyć więcej niż 2 osoby. 8. Szkolenia związane z archiwizacją dokumentów, tworzenia aktów prawa miejscowego, praktycznych aspektów samorządowego prawa pracy, profesjonalnego biura obsługi klientów - m.in.: a. Prawo pracy w JST ( w tym m.in. oceny pracownicze, czas pracy ,wynagradzanie podstawa zatrudnienia, delegacje/podróże służbowe itd. 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) b. Postępowanie z dokumentacją i jej archiwizacja w jednostkach samorządu terytorialnego w tym m.in.: kwalifikacja dokumentacji wg JRWA, organizacja i funkcjonowanie archiwum zakładowego w urzędzie, archiwizacja dokumentacji w urzędzie 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) c. Prawne zasady tworzenia i ogłaszania aktów prawa miejscowego z uwzględnieniem zasad prawidłowej techniki prawodawczej 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) d. Funkcjonowanie biura rady gminy ze szczególnym uwzględnieniem problematyki oświadczeń majątkowych radnych 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) e. Odpowiedzialność urzędników w świetle nowej ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych i inne rodzaje odpowiedzialności pracowniczej oraz zadania sekretarza w tym zakresie dokumentacją 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) f. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) g. Szkolenie z zakresu organizacji pracy urzędnika JST, w tym, m.in. standardy obsługi klienta, metody radzenia sobie z wymagającym klientem, profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna, obsługa klienta z elementami sytuacji trudnych, postępowanie z dokumentacją wpływającą do urzędu w tym zarządzanie dokumentacją w systemie tradycyjnym, zarządzanie dokumentacją w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godziny) , 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) h. Aktualne problemy w nadzorze nad działalnością jst 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) Razem: 90 godzin 9. Szkolenia ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i prawa budowlanego i inwestycji miejskich, w tym m.in. a. Prawo zamówień publicznych w JST( w tym. m.in. zamówienia publiczne do 14.000 euro i powyżej 14.000 euro w świetle zasad dyscypliny finansów publicznych) 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) b. Korelacja przepisów Prawa Budowlanego z innymi ustawami (w tym. m.in. kontrole i odbiory w procesie budowlanym, procedury pozwolenia na budowę) 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) c. Prawo budowlane, w tym tworzenie umów na roboty budowlane 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 48 godzin. 10. Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony informacji niejawnych- m.in.: a. Bezpieczeństwo i higiena pracy, 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. ochrona informacji niejawnych- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem:12 godzin. 11. Szkolenia administrowania serwerami, w tym m.in. system zarządzania bezpieczeństwem IT, techniki zabezpieczeń danych, procedury zarządzania bezpieczeństwem danych, identyfikacja zagrożeń 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin). Razem:12 godzin. 12. Szkolenia postępowania egzekucji w administracji, egzekucji świadczeń niepieniężnych, prawa oświatowego (stypendia i zasiłki szkolne), w tym m.in. a. Wybrane zagadnienia z zakresu egzekucji w postępowaniu administracyjny i sądowym , zbieg egzekucji b. Egzekucja administracyjna należności pieniężnych c. Egzekucja administracyjna należności niepieniężnych 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem:12 godzin. 13. Szkolenia kontroli zarządczej, nadzoru i kontroli oświaty oraz audytu- m. in: a. Kontrola zarządcza w praktyce jednostek sektora finansów publicznych, w tym m.in. dokumentacja systemu kontroli zarządczej, sposób monitorowania wykonywania zadań przez samorządowe jednostki organizacyjne, odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych związanej z niewypełnieniem obowiązków związanych z kontrolą zarządczą, odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, gospodarka finansowa w jednostkach samorządu terytorialnego, kontrola finansowa w Jednostkach Samorządu Terytorialnego- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny)1 osoba x 1 dzień x 6 godzin(6 godzin) Razem: 30 godzin. 14. Szkolenia organizacji pracy, sytuacji kryzysowych oraz roli i zadań służby dyżurnej Straży gminnej (miejskiej) zabezpieczenia imprez masowych, w tym m.in. a. Prawo pracy w strażach gminnych, organizacja pracy (planowanie i organizowanie służby), postępowanie w sytuacjach kryzysowych oraz roli i zadań służby dyżurnej straży gminnej (miejskiej), b. Zabezpieczenia imprez masowych c. Granice wolności słowa - odpowiedzialność cywilna za naruszenie dóbr osobistych i karna za znieważenie lub zniesławienie d. Zmiany w przepisach ruchu drogowego. e. Czynności wyjaśniające w sprawach o wykroczenia 5 osób x 2 dni x 6 godzin (60 godzin)* Razem: 60 godzin. *W jednym dniu szkoleniowym mogą uczestniczyć jednocześnie nie więcej niż 2 osoby. Łącznie 732 godziny. Łącznie zrealizowanych zostanie 732 godziny szkoleń. Zamawiający planuje przeszkolenie 61 pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy, dla jednej osoby przewidziane są dwa dni szkoleniowe w łącznym wymiarze 12 godzin. Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową. Koszt dojazdu uczestników szkolenia do miejsca szkolenia i z powrotem leży po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że usługa jest fin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05