Przetargi.pl
Opracowanie projektu modernizacji Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8112911, 8112715 , fax. 015 8112871
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8112911, 8112715, fax. 015 8112871
    REGON: 83040917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.un.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu modernizacji Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę na modernizację stacji uzdatniania wody w Wydrzy Klonowe o wydajności Qśrd = 2503 m3/d, Qmax h = 185,4 m3/h. Zamawiający wymaga uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii, uzgodnień wymaganych prawem budowlanym , prawem ochrony środowiska i innymi przepisami na koszt własny do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia wodno - prawnego, a w przypadku, gdy na objęte dokumentację roboty nie jest wymagane pozwolenie na budowę tylko zgłoszenie zamiaru wykonywania robót - potwierdzenie złożenia przedmiotowego zgłoszenia w starostwie. Teren ujęć wody znajduje się na południe od obszaru górniczego Kopalni Jeziorko w likwidacji i na południowy zachód od przysiółka Klonowe w gminie Grębów. Studnie ujęcia położone są wzdłuż kanału Żupawka - Dabrówka. Zasoby ujęcia zatwierdzono w Wydziale Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Geologii Urzędu Wojewódzkiego w Tarnobrzegu ( OS.III.8530/56/89 z dnia 31.08.1989 r. ), ustalając wydajność na Qmax h = 185,4 m3/h przy depresji S = 5,0 m. Wykonanie wstępnej koncepcji modernizacji stacji uzdatniania wody z rozpatrzeniem dwuwariantowego systemu zasilania: - remont istniejących filtrów wraz z wymianą złoża, - pełną automatyzację procesu uzdatniania wody z możliwością przesyłu danych, Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji stacji uzdatniania wody i remontu ujęć. Zamawiającemu należy przekazać: projekt w wersji papierowej w 4 egzemplarzach, w tym 2 zatwierdzone z pozwoleniem na budowę lub potwierdzeniem zgłoszenia zamiaru wykonywania robót. Projekt w swym zakresie ma obejmować: Modernizację ciągu technologicznego z dostosowaniem do obecnie obowiązujących wymogów prawnych od ujęcia wody do wyjścia na sieć gminną Uzyskanie pozwolenia na budowę lub potwierdzenia złożenia zgłoszenia zamiaru wykonywania robót, decyzji uwarunkowań środowiskowych (o ile to będzie konieczne) z raportem oddziaływania na środowisko. Inwestor upoważnia wybranego oferenta do złożenia oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością, Sporządzenie oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie niezbędnym o ubieganie się o dofinansowanie ze środków unijnych Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich do wszystkich projektów branżowych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 pozycja 130 nr 1389) w rozbiciu na poszczególne branże, zbiorczego zestawienia kosztów; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; informacji do planu BIOS. Zamawiającemu należy przekazać po 2 egzemplarze ww. dokumentów w wersji papierowej. Założenia do kosztorysowania mają być uzgodnione na piśmie z Zamawiającym. Należy sporządzić wersję elektroniczną (na płycie CD) dokumentacji w formacie pdf, STWiOR, przedmiar i kosztorysy - w programie Excel lub Word
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było zamówienie o podobnym charakterze jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie zaprojektowanie: - budowa lub modernizacja stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Qśrd =1500 m3/d. - warunek podobieństwa zostanie spełniony w sytuacji, gdy każda z wykazanych dokumentacji obejmować będzie minimum branże: technologia uzdatniania wody, sieci i instalacje sanitarne, sieci i instalacje elektryczne wraz z automatyką . b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - minimum 2 osobowym zespołem projektowym w skład którego wchodzą osoby posiadające uprawnienia do projektowania - stosownie do wymogów obowiązujących przepisów, w następujących branżach: sieci i instalacje sanitarne, sieci i instalacje elektryczne - minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w projektowaniu stacji uzdatniania wody: wykonał lub uczestniczył w opracowaniu 2 projektów budowy lub remontu Stacji uzdatniania wody o wydajności Qśrd =1500 m3/d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w obu pakietach Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) 4. Wykaz prac wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5. Opinie dotyczące jakości prac, wystawione przez zamawiających te prace (referencje). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie do wykonywania prac w zakresie wymaganym ustawą - proszę załączyć uprawnienia poszczególnych projektantów, aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby zawodowej. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: - Każdy z nich oddzielnie złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 1,2 - W przypadku wymaganej wiedzy i doświadczenia, podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki. - Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii i musi być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach