Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU KROBUSZ-BIAŁA.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 NA ODCINKU KROBUSZ-BIAŁA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 414 na odcinku Krobusz- Biała. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.20.00-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace geodezyjne: - podział działek - 50 działek, - opracowanie mapy do celów projektowych, b)prace projektowe: - projekt budowlano - wykonawczy oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - projekt organizacji ruchu - docelowy, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych), - raport oddziaływania na środowisko, - operat wodno-prawny, - badanie gruntu-odwierty (15 szt.), - badanie nośności nawierzchni metodą ugięć (2,8 km - dwa pasy ruchu), - wykonanie badań nośności podbudowy płytą VSS (15 szt.), - inne elementy niezbędne do realizacji zadania. 3. Zadanie, którego dotyczy przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a) remont drogi na długości ok. 1,4 km - zgodnie z załącznikiem mapowym - klasa techniczna G, KR4-115 kN, szerokość jezdni 7,0 m, szerokość korony 13,0 m, b) wymiana warstwy ścieralnej na długości 0,640 km, c) budowa jednostronnej ścieżki pieszo-rowerowej ok. 1,9 km - zgodnie z załącznikiem mapowym zakończona od strony m. Biała włączeniem się ruchu pieszo-rowerowego z drogi gminnej, d) przebudowa skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, e) przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, f) przebudowa ewentualnych urządzeń nie związanych z gospodarką drogową (np. sieć gazowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna), g) urządzenie zieleni, h) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu, i) przebudowa ogrodzeń i budowa elementów bezpieczeństwa ruchu, j) dokumentację geologiczno - inżynierską oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych wynikające z właściwych rzeczowo i przedmiotowo przepisów, k) sporządzenie stosownych opracowań geodezyjnych, l) stosownie do potrzeb, uzyskanie oświadczeń właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii, odbioru ścieków oraz o warunkach przyłączenia obiektu do sieci kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz dróg lądowych, m) inne elementy niezbędne do wykonania zadania. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają poniższe warunki. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 projekt drogowy budowlano-wykonawczy o wartości co najmniej 140.000,00 PLN brutto, który dotyczył budowy lub przebudowy drogi wojewódzkiej lub krajowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku wymienionym poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jej udostępnienia: a) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych projektów budowlano-wykonawczych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o których mowa w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach