Przetargi.pl
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych w Brzegu zlokalizowanych przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia.

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7 7
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
    REGON: 16001116900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych w Brzegu zlokalizowanych przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych w Brzegu zlokalizowanych przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wywozu nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul.Starobrzeskiej, ul.ks.Makarskiego i ul.Ofiar Katynia zarządzanych przez Zamawiającego do Zakładu Gospodarowania Odpadami w miejscowości Gać. 2) wywozu nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych przy ul.Starobrzeskiej, ul.ks.Makarskiego, ul.Ofiar Katynia na następny dzień po potwierdzonym faxowym lub pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego, określającego cmentarz, z którego zostaną wywiezione nieczystości. 3) dostarczenia pojemników do zbiórki odpadów i ustawienia ich w miejscach wyznaczonych dla poszczególnych nieruchomości, zgodnie z załącznikiem nr 1. Pojemniki winny odpowiadać potrzebom określonym w załączniku nr 1, winny spełniać wymogi bezpieczeństwa, a także winny być oznakowane w sposób wskazujący ich właściciela oraz zaopatrzone w szczelną pokrywę. 4) niezwłocznego naprawiania i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności. 5) dokładnego oczyszczania miejsc zaśmieconych przy załadunku nieczystości stałych i zabrania wszystkich odpadów w obrębie śmietnika. 6) okresowego, przynajmniej 1 raz w kwartale mycia i przeprowadzania dezynfekcji pojemników, a w okresie od maja do października 1 raz w miesiącu. 7) nie dopuszczania do przepełnienia pojemników, wykazania pełnej dyspozycyjności w odniesieniu do terminowości wywozu nieczystości, a w szczególności w okresach przedświątecznych, a w szczególności w okresie Wszystkich Świętych. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: 1) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r.Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) 2) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowego sposobu określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia (Dz. U. z 2006r. Nr 5 poz. 33) 3) Uchwały Rady Miejskiej w Brzegu w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu ( Nr XLIX/393/06 z 31.03.2006r. i Nr LV/463/06 z dnia 23.10.2006r). Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia dojazdu pojazdom Wykonawcy do miejsc składowania nieczystości. 2) Wyznaczenia miejsc ustawienia pojemników na twardym podłożu. 3) Uzgadniania z Wykonawcą miejsc ustawienia dodatkowych pojemników lub zmiany miejsca dotychczasowych. 4) Aktualizacji załącznika nr 1 stosownie do wielkości zarządzanych nieruchomości w przypadku powiększenia terenu zarządzanego lub zwiększenia prognozowanej ilości pochówków..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców-Zamawiający przyjmuje ze będzie to wykonanie minimum 1 zadania o wartości minimum 100.000,00 zł polegającego na wywozie nieczystości stałych z dowolnych nieruchomości- na zał. nr 3 do oferty, w wykazie należy podać min 1 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, g) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach