Przetargi.pl
Administracja i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Oleśnie.

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administracja i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Oleśnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji i bieżącego utrzymania cmentarza komunalnego w Oleśnie w zakresie: a) prowadzenie ksiąg, map geodezyjnych cmentarza, ewidencji pochowanych osób i przychodów finansowych, rezerwacja miejsc na cmentarzu, wyznaczanie kwater oraz mogił; b) bieżąca kontrola właściwego usytuowania mogił, grobów i pomników; c) pobieranie opłat za miejsca pod groby, pomniki, grobowce oraz ich rozliczanie z Zamawiającym; d) bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu, przez co rozumieć należy bieżącą wycinkę i pielęgnację drzew, krzewów i zieleni, zimowe utrzymanie alejek i dróg, utrzymanie w należytym stanie budynku socjalnego i gospodarczego oraz ogrodzenia cmentarza, utrzymanie wodociągu i kanalizacji, dokonywanie drobnych remontów i napraw; e) regularny wywóz nieczystości stałych, zapewniający stałą możliwość usuwania nieczystości do kontenerów, a także opróżniania szamb; f) dozór cmentarza w szczególności pod kątem ochrony przed aktami wandalizmu; g) organizacja pochówku zmarłych; h) przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych, aktualnych danych na nośniku elektronicznym, które podlegać będą archiwizacji w siedzibie Zamawiającego; i) inne nie wymienione czynności, a niezbędne do poprawnego funkcjonowania cmentarza. Zamówienie powinno być wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele czy dni świąteczne. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy OC. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz regulaminem cmentarza stanowiącym załącznik do umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie każdorazowe podejmowanie decyzji w przypadku konieczności usunięcia istniejącego na cmentarzu pomnika nagrobnego o wartości historycznej i wiążącego wskazania ewentualnego miejsca posadowienia pomnika. 4. Opłaty, o których mowa w pkt. 2 c) oraz ceny usług cmentarnych nie mogą przekroczyć kwot ustalonych w cenniku opłat, stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Zmian w cenniku opłat może dokonywać wyłącznie Zamawiający. 5. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz Instrukcją Obsługi Cmentarza. 6. Administrator ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia związane z administrowaniem, w wyniku których nastąpiła szkoda na mieniu, zdrowiu lub życiu osób trzecich przebywających na cmentarzu. 7. W ramach wykonania zamówienia administrator ma obowiązek znać obowiązujące przepisy prawa w zakresie: - urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych i chowania zmarłych. -prowadzenia ewidencji grobów. -postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tj.: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie - i na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający dokument. 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg załącznika do SIWZ, 5.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji. 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4) ustawy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.3 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 6.4 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.5 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Dokumenty składające się na ofertę należy ułożyć wg powyższej numeracji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.4 składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 603) - § 2 pkt.1-3. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach