Przetargi.pl
Remont infrastruktury terenu WBP przy ul.Piastowskiej 20

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
    ul. Piastowska 18-20 18-20
    45-081 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
    REGON: 53163229800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury terenu WBP przy ul.Piastowskiej 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rozbiórka starej nawierzchni asfaltowej,rozbiórka krawężników, obrzeży chodników,nawierzchni dróg i placów,położenie nowej nawierzchni drogowej,budowa nowej osłony śmietnikowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5.2 Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że: - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane na kwotę minimum 250.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Zamawiający wymaga polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca na dzień przystąpienia do zawarcia umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000 PLN. Wg art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt . 6 SIWZ. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda by Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda by Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 6.1. ofertę wraz z oświadczeniami + kosztorys ofertowy ( załącznik nr 1 ) Należy złożyć kompletną, pisemną ofertę wg załączonego druku oferty wraz z kosztorysami. Wykonawca podaje w ofercie cenę netto, brutto oraz stawkę VAT . 6.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wym. w art. 44 w związku z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - (załącznik nr 2). 6.4. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości: minimum 250.000 zł. brutto oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie przedkładając referencje lub protokoły odbioru robót ( bezusterkowy). ( załącznik nr 3) 6.5 . zaświadczenie , że wykonawca nie zalega w opłatach składek ZUS i podatku w US. (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. wymagane uprawnienia budowlane branżowe. Wykonawca załączy wymagane uprawnienia , kserokopie za zgodność z oryginałem. ( Uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem z przynależnej Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca musi imiennie wskazać Kierownika (Kierowników) budowy, ( załącznik nr 4 ) 6.7. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy ( załącznik nr 5). 6.8. Karta gwarancyjna - wypełniona (załącznik nr 6 ) 6.9. Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego ( jeżeli dotyczy) ( Załącznik nr 7 ). 6.10. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia obowiązujący co najmniej do dnia spisania protokołu odbioru robót, (bądź zobowiązanie o przedłużeniu polisy w trakcie trwania robót ) świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub w innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia; ( Aktualną polisę wykonawca może przedstawić przy podpisywaniu umowy) . 6.11. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( załącznik nr 8 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach