Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary w miejscowości Albigowa w km 47+925 do 48+255 strona lewa, w km 48+235 do 48+770 strona prawa oraz w km 49+863 do 51+061 strona lewa

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary w miejscowości Albigowa w km 47+925 do 48+255 strona lewa, w km 48+235 do 48+770 strona prawa oraz w km 49+863 do 51+061 strona lewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary w miejscowości Albigowa w km 47+925 do 48+255 strona lewa, w km 48+235 do 48+770 strona prawa oraz w km 49+863 do 51+061 strona lewa 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi z dn. 12.09.2013 r. znak PZDW-RDW-Ł-6010/2/2013 wydanymi przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich wg procedury przewidzianej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 687). Warunki techniczne wydane przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich stanowią Załącznik do SIWZ. Wykonawca w ramach zamówienia opracuje niezbędne dokumenty wymagane dla uzyskania potrzebnych decyzji administracyjnych łącznie z opracowaniem wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. 2.1. Parametry techniczne inwestycji określono w pkt 2 w/w warunków technicznych. 2.2 Zakres dokumentacji projektowej jak w pkt 3 i 4 w/warunków technicznych, z tym, że Zamawiający zwiększa ilość opracowań wymienionych w pkt 3 a, b i d o 1 egz. tj. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 3 egz. Pozostałe ilości opracowań bez zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł., (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 25.11.2013 r. do godz. 9.30. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach