Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza 2a 2a
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
REGON: 69058179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary w miejscowości Albigowa w km 47+925 do 48+255 strona lewa, w km 48+235 do 48+770 strona prawa oraz w km 49+863 do 51+061 strona lewa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary w miejscowości Albigowa w km 47+925 do 48+255 strona lewa, w km 48+235 do 48+770 strona prawa oraz w km 49+863 do 51+061 strona lewa 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi z dn. 12.09.2013 r. znak PZDW-RDW-Ł-6010/2/2013 wydanymi przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich wg procedury przewidzianej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 687). Warunki techniczne wydane przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich stanowią Załącznik do SIWZ. Wykonawca w ramach zamówienia opracuje niezbędne dokumenty wymagane dla uzyskania potrzebnych decyzji administracyjnych łącznie z opracowaniem wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. 2.1. Parametry techniczne inwestycji określono w pkt 2 w/w warunków technicznych. 2.2 Zakres dokumentacji projektowej jak w pkt 3 i 4 w/warunków technicznych, z tym, że Zamawiający zwiększa ilość opracowań wymienionych w pkt 3 a, b i d o 1 egz. tj. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 3 egz. Pozostałe ilości opracowań bez zmian. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł., (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 25.11.2013 r. do godz. 9.30. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Ks. S. Szpetnara wraz z budową przejazdu kolejowego w Krośnie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Niepodległości od ul. Grodzkiej do ul. Czajkowskiego - odcinek od ul. Walslebena do ul. Czajkowskiego w Krośnie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów (stabilizacja tlenowa, kompostowanie, bio-suszenie).
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja Zespołu Staromiejskiego w Krośnie - montaż słupków hydraulicznych
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie zadania pn. Budowa miejsca do kontroli i ważenia pojazdów przy DK 4/94 w m. Przeworsk
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi łącznikowej do obwodnicy Stalowej Woli i Niska w ciągu DK77 w Nisku
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz koncepcji dla zadania: Projekt i koncepcja drogi gminnej po wschodniej stronie linii kolejowej Rzeszów - Jasło w Boguchwale
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1716R Makowisko-Bobrówka polegająca na budowie chodnika w m. Makowisko w km od1+280 do km 2+230
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi łączącej ul. Kopernika z ul. Korczyńską
Dodano: 2016-07-21 - Projekt budowlany i wykonawczy klimatyzacji w budynku V Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-20