Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku hotelu robotniczego typu Lipsk na budynek mieszkalny przy ul. Merkurego 6 w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Charakterystyka obiektu: Budynek pięciokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, stropodach płaski pełny - typu Lipsk, wykonany w technologii szkieletowej stalowej z elementów prefabrykowanych, wybudowany na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Budynek ma układ funkcjonalny typowy dla hotelu - układ korytarzowy trzytraktowy, gdzie po obu stronach korytarza znajdują się pomieszczenia mieszkalne. Powierzchnia użytkowa - ok. 3.700,00 m2 Kubatura - ok. 21.600,00 m3 1.1 Szczegółowy zakres zamówienia : etap I - koncepcja przebudowy budynku wraz z wizualizacją elewacji etap II: - inwentaryzacja budowlana, - projekt robót rozbiórkowych (w tym utylizacja azbestu) - projekt budowlany i projekt wykonawczy w branżach: cz. architektoniczna, cz. konstrukcyjna, cz. sanitarna, cz. telekomunikacyjna, cz. elektryczna wraz z termomodernizacją obiektu, - projekt budowlany i projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej, - projekt budowlany i projekt wykonawczy cz. drogowej - remont dróg dojazdowych + budowa miejsc postojowych wraz z usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą + parking od strony TBS z odwodnieniem i oświetleniem wraz z elementami małej architektury, - projekt zagospodarowania terenu, - dokumentacja geologiczna terenu. 1.2 Zakres prac projektowych obejmuje : 1. uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków do projektowania (w tym WTP do sieci), 2. projekty budowlane i wykonawcze: wszystkie wymagane branże, projekty architektoniczno - konstrukcyjne winny być sprawdzone przez projektantów posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń. 3. kosztorysy inwestorskie, 4. przedmiary robót, 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z pozwoleniem na budowę, 7. zapewnienie nadzoru autorskiego, ilość pobytów na budowie wg potrzeb i żądań Zamawiającego. 1.3. Struktura mieszkań (mieszkania komunalne): 1. Lokale trzypokojowe o pow. użytkowej do 60 m2 około 40% w budynku 2. Lokale dwupokojowe o pow. użytkowej do 50 m2 około 60 % w budynku 1.4. W ramach projektu należy zaprojektować w części piwnicznej budynku garaże pod wynajem oraz parking dla mieszkańców od strony budynków TBS. Uwaga: 1. Projekt należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007 r. w sprawie szczegółowego trybu i terminów składania wniosku o udzielenie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych, treści wniosku, kryteriów jego oceny, wzoru formularza, rozliczenia udzielonego wsparcia oraz minimalnych wymagań w zakresie wyposażenia jakie muszą spełniać pozyskane lokale (Dz. U. Nr 52 poz. 346 z dnia 15 marca 2007 r.). 2. Rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne powinny nawiązywać do budynku przy ul. Merkurego 8 realizowanego na podstawie projektu opracowanego przez Autorskie Studio Architektury Sp. z o.o., ul. Racławicka 51/3, 53 - 149 Wrocław. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,- zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do projektowania w specjalności drogowej w zakresach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do izb architektów i OIIB-projektant i sprawdzający. 4) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC. 5) Posiadają doświadczenie w projektowaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3 tj. wykonali co najmniej jeden projekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ ,do formularza oferty winna być załączona kalkulacja prac projektowych z której wynika cena oferty. 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: ? Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ? Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 7)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ 9) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ , 10) Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 11) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 12) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- W formule zaprojektuj i wybuduj realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Leśnej, Sosnowej, Górnej, Letniej, Wiosennej i Jodłowej w Miękini
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy dróg na terenie miasta Oleśnicy oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni odcinka drogi wojewódzkiej nr 395 (ul. Wolności w Strzelinie) w km 36+280 do 36+448
Dodano: 2016-07-15 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Chociwel w km 56+987 do 57+324
Dodano: 2016-07-15 - Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów p.powodziowych rzeki Barycz wraz z dopływami, pow. Góra, Trzebnica, Milicz
Dodano: 2016-07-08 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni odcinka drogi wojewódzkiej nr 395 (ul. Wolności w Strzelinie) w km 36+280 do 36+448
Dodano: 2016-06-21 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Chociwel w km 56+987 do 57+324
Dodano: 2016-06-20 - Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego - Węzeł Wrocław Psie Pole
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: 1. Budowa parkingu przy ul. Zaułek Rogoziński we Wrocławiu, 2. Przebudowa ul. Opatowickiej w celu poszerzenia oraz budowy chodnika na odcinku od posesji nr 57 do ul. Zalewowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-07 - WWW Widawa - przebudowa systemów zabezpieczenia przed powodzią, gm. Czernica, Długołęka, Wisznia Mała i Wrocław. Wykonanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-05-20