Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku hotelu robotniczego typu Lipsk na budynek mieszkalny przy ul. Merkurego 6 w Głogowie

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku hotelu robotniczego typu Lipsk na budynek mieszkalny przy ul. Merkurego 6 w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka obiektu: Budynek pięciokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, stropodach płaski pełny - typu Lipsk, wykonany w technologii szkieletowej stalowej z elementów prefabrykowanych, wybudowany na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Budynek ma układ funkcjonalny typowy dla hotelu - układ korytarzowy trzytraktowy, gdzie po obu stronach korytarza znajdują się pomieszczenia mieszkalne. Powierzchnia użytkowa - ok. 3.700,00 m2 Kubatura - ok. 21.600,00 m3 1.1 Szczegółowy zakres zamówienia : etap I - koncepcja przebudowy budynku wraz z wizualizacją elewacji etap II: - inwentaryzacja budowlana, - projekt robót rozbiórkowych (w tym utylizacja azbestu) - projekt budowlany i projekt wykonawczy w branżach: cz. architektoniczna, cz. konstrukcyjna, cz. sanitarna, cz. telekomunikacyjna, cz. elektryczna wraz z termomodernizacją obiektu, - projekt budowlany i projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej, - projekt budowlany i projekt wykonawczy cz. drogowej - remont dróg dojazdowych + budowa miejsc postojowych wraz z usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą + parking od strony TBS z odwodnieniem i oświetleniem wraz z elementami małej architektury, - projekt zagospodarowania terenu, - dokumentacja geologiczna terenu. 1.2 Zakres prac projektowych obejmuje : 1. uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków do projektowania (w tym WTP do sieci), 2. projekty budowlane i wykonawcze: wszystkie wymagane branże, projekty architektoniczno - konstrukcyjne winny być sprawdzone przez projektantów posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń. 3. kosztorysy inwestorskie, 4. przedmiary robót, 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z pozwoleniem na budowę, 7. zapewnienie nadzoru autorskiego, ilość pobytów na budowie wg potrzeb i żądań Zamawiającego. 1.3. Struktura mieszkań (mieszkania komunalne): 1. Lokale trzypokojowe o pow. użytkowej do 60 m2 około 40% w budynku 2. Lokale dwupokojowe o pow. użytkowej do 50 m2 około 60 % w budynku 1.4. W ramach projektu należy zaprojektować w części piwnicznej budynku garaże pod wynajem oraz parking dla mieszkańców od strony budynków TBS. Uwaga: 1. Projekt należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007 r. w sprawie szczegółowego trybu i terminów składania wniosku o udzielenie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych, treści wniosku, kryteriów jego oceny, wzoru formularza, rozliczenia udzielonego wsparcia oraz minimalnych wymagań w zakresie wyposażenia jakie muszą spełniać pozyskane lokale (Dz. U. Nr 52 poz. 346 z dnia 15 marca 2007 r.). 2. Rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne powinny nawiązywać do budynku przy ul. Merkurego 8 realizowanego na podstawie projektu opracowanego przez Autorskie Studio Architektury Sp. z o.o., ul. Racławicka 51/3, 53 - 149 Wrocław.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do projektowania w specjalności drogowej w zakresach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do izb architektów i OIIB-projektant i sprawdzający. 4) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC. 5) Posiadają doświadczenie w projektowaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3 tj. wykonali co najmniej jeden projekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ ,do formularza oferty winna być załączona kalkulacja prac projektowych z której wynika cena oferty. 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: ? Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ? Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 7)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ 9) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ , 10) Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 11) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 12) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach