Przetargi.pl
Opracowanie projektowe dla inwestycji pn.: Modernizacja Stacji Uzdatniania wody w Dobroszycach - postępowanie ponowione

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek 16/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 071 3141276
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16/5 16/5
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektowe dla inwestycji pn.: Modernizacja Stacji Uzdatniania wody w Dobroszycach - postępowanie ponowione
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy a) Kompleksowy remont budynku SUW, w tym: remont dachu: naprawa pokrycia, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; wymiana okien i drzwi; wymiana posadzki, malowanie ścian i sufitu; odnowienie elewacji; wykonanie instalacji odgromowej; wymiana całości ogrodzenia; opracowanie winno zawierać pełny zakres wymiany instalacji i urządzeń, w tym: instalacji elektrycznych, sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych oraz osuszania powietrza w hali technologicznej b) Wymiana zbiorników wody zapasowej: obecnie 3*50m3, stan oczekiwany 300m3 (tzn. nowe zbiorniki, ustalone przez Wykonawcę projektu w uzgodnieniu z Użytkownikiem. Mogą to być zbiorniki stalowe z wewnętrzną membraną lub w innej technologii. Każde rozwiązanie wymaga atestu PZH). c) Wymiana zewnętrznych sieci wodociągowych (dotyczy rurociągów w obrębie działki SUW. Wymiana dotyczy wszelkich rurociągów zewnętrznych wodociągowych: rury tłocznej pomiędzy budynkiem SUW oraz zbiornikami wody zapasowej, wraz z zasuwami odcinającymi; pomiędzy studniami głębinowymi obecnymi i projektowaną oraz budynkiem SUW. Rurociągów popłuczyn nie przewidziano do wymiany. Do wymiany przewidziano również rurociągi wodne wewnętrzne w budynku SUW). d) Wykonanie nowej studni głębinowej, wraz z instalacją elektryczną i wodociągową. W ramach obowiązków należy wykonać kompletną dokumentację pozyskać mapy oraz uzyskać wymagane uzgodnienia, opinie i decyzje (tzn. opracowanie Projektu Robót Hydrogeologicznych wraz z jego zatwierdzeniem, który by stanowił podstawę do wykonania odwiertu, fizycznego odwiercenia otworu studziennego wraz z dokumentacją hydrogeologiczną, operatem wodno - prawnym oraz jego uzbrojeniem w pompę i obudowę. Pozostałe elementy, jak: instalacja wodociągową i elektryczna zostaną wykonane podczas realizacji robót budowlanych na podstawie opracowania, będącego przedmiotem postępowania. Planuje się wykonanie zupełnie nowej studni głębinowej, która zwiększy zasoby SUW. Studnia ta będzie pracowała naprzemiennie z dwoma pozostałymi studniami, przy poborze wody stanowiącym ok. 150% dotychczasowego poboru -obecnie pobierana jest woda w ilości do 60m3/h z naprzemiennie działających dwóch studni. Po zasięgnięciu informacji w Wydziale Geologii UMWD, przechowującego stosowne mapy i rejestry, rezerwa zasobów dyspozycyjnych przeznaczonych dla SUW Dobroszyce jest wystarczająca dla planowanego zwiększenia poboru wody. Taki zakres opracowania niezbędny jest ze względu na potrzebę ustalenia wszystkich elementów stacji, w tym wydajności pomp, instalacji uzdatniających wodę, instalacji elektrycznej. Parametry ujęć wody podano w pkt. 5 Dane techniczne. Uzyskanie map, uzgodnień, decyzji i opinii dotyczy całości opracowania w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane - niezbędnym do pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych. Wydajność projektowanej studni głębinowej określi próbne płukanie studni. Gmina nie posiada decyzji środowiskowej wydanej dla działki, na której zlokalizowana jest Stacja Uzdatniania Wody w Dobroszycach. W ramach obowiązków Wykonawca winien znać potrzeby prawne niezbędne do uzyskania wymaganych prawem decyzji i pozwoleń). e) Dostosowanie pompowni, uzdatniania wody, automatyki, instalacji elektrycznej do aktualnie obowiązujących przepisów, norm i wymagań. SUW Dobroszyce posiada monitoring pracy urządzeń GSM/GPRS - należy istniejące urządzenia adaptować do stanu projektowanego (projekt obejmować winien generalną wymianę urządzeń i instalacji technologii; instalacji wewnętrznych, zasilania wewnątrz budynku i automatyki). f) Teren SUW objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Pozostałe warunki zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Dobroszyce w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Dobroszyce Nr 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 2 (księgowość) Urzędu Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16 w terminie do 25.06.2012r., godz.1000. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 7.9. 7.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.11 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. pkt. 7.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 7.14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach