Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych budowy oraz przebudowy dróg gminnych położonych w miejscowościach: Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze, Wereszczyn, Borysik, Przymiarki - powiat włodawski

Zarząd Powiatu we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. Józefa Piłsudskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5721510 , fax. 82 5722444
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu we Włodawie
    al. Józefa Piłsudskiego 24 24
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 5721510, fax. 82 5722444
    REGON: 11020015900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwlodawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych budowy oraz przebudowy dróg gminnych położonych w miejscowościach: Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze, Wereszczyn, Borysik, Przymiarki - powiat włodawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych budowy oraz przebudowy dróg gminnych położonych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze, Wereszczyn, Borysik, Przymiarki, powiat włodawski. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych budowy oraz przebudowy dróg gminnych położonych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Urszulin. W zakres zamówienia wchodzi: a) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę dróg gminnych oznaczonych Nr 1,2,3,4,5,6,7,8 o łącznej długości około 7,8 km położonych w miejscowościach Dominiczyn i Lubowierz. W tym: - droga Nr 1 o długości 1,25 km - zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową; - drogi Nr 2,3,4,5,6,7,8 o długości 6,55 km - zmiana nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kruszywa łamanego. Szczegółowy przebieg dróg przeznaczonych do budowy przedstawiony jest w formie graficznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) wykonanie projektu przebudowy dróg gminnych gruntowych o łącznej długości 10 km. Przebudowa będzie polegała na wyprofilowaniu drogi, odwodnieniu oraz uzupełnieniu zaniżeń terenu piaskiem lub mieszanką mineralną. W trakcie prac projektowych inwestor wskaże odcinki dróg do przebudowy. 2) Zadanie Nr 2 - Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych budowy oraz przebudowy dróg gminnych położonych w miejscowościach Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Stary Brus. W zakres zamówienia wchodzi: c) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę dróg gminnych oznaczonych Nr 1,2,3,4 o łącznej długości około 4,6 km położonych w miejscowościach Wereszczyn, Borysik, Przymiarki. W tym: - droga Nr 1,2,4 o długości 3,2 km - zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową; - drogi Nr 3 o długości 1,4 km - zmiana nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kruszywa łamanego. Szczegółowy przebieg trasy dróg przeznaczonych do budowy przedstawiony jest w formie graficznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. d) wykonanie projektu przebudowy dróg gminnych gruntowych o łącznej długości 10 km. Przebudowa będzie polegała na wyprofilowaniu drogi, odwodnieniu oraz uzupełnieniu zaniżeń terenu piaskiem lub mieszanką mineralną. W trakcie prac projektowych inwestor wskaże odcinki dróg do przebudowy. Przedmiotowe inwestycje będą prowadzone w ramach scalania gruntów i pasy drogowe zostały wydzielone na potrzeby budowy dróg. Szerokość pasa drogowego od 5-10 m. Gminy na terenie których znajdują się projektowane drogi, nie posiadają planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Projekty budowlano-wykonawcze na budowę dróg należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu ze wszystkimi elementami i uzgodnieniami, które są niezbędne do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał oględzin terenu i jego otoczenia oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. W zakres zamówienia dotyczącego wykonania projektów budowlano - wykonawczych na budowę dróg gminnych wchodzi: 1) wykonanie map do celów projektowych, 2) wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu i uzgodnienie z Zamawiającym oraz zarządcą drogi, 3) uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego z zarządcą drogi; 4) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - 5 egz. 5) wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. 6) wykonanie przedmiarów robót - 2 egz. 7) wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. 8) wykonanie kosztorysów ślepych - 2 egz. 9) wykonanie dokumentacji geologicznej, 10) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 11) uzyskanie decyzji środowiskowych - jeżeli są wymagane, 12) wykonanie raportu oddziaływania na środowisko - jeżeli jest wymagany, 13) wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg, 14) projekt stałej organizacji ruchu - zatwierdzony 3 egz.- jeżeli jest wymagane; 15) projekt czasowej organizacji ruchu - zatwierdzony 3 egz. jeżeli jest wymagane. Całość opracowania należy przedłożyć w wersji papierowej i elektronicznej - PDF. 6. W zakres zamówienia dotyczącego wykonania projektów na przebudowę dróg gminnych wchodzi: 1) wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu i uzgodnienie z zamawiającym oraz zarządcą dróg; 2) wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. 3) wykonanie przedmiarów robót - 2 egz. 4) wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. 5) wykonanie kosztorysów ślepych- 2 egz. 6) wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg, Całość opracowania należy przedłożyć w wersji papierowej i elektronicznej - PDF. 7. Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z: 1) decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; 2) ustaleniami określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150) 3) obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, z uwzględnieniem wydania nowych lub zmian dotychczas obowiązujących przepisów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji prowadzonej w oparciu o dokumentację projektową objętą niniejszym zamówieniem. W ramach sprawowania nadzoru autorskiego ma obowiązek w szczególności: a) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań; b) udziału w naradach dotyczących budowy na żądania Zamawiającego; c) uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, d) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych w oparciu o wykonany projekt budowlano-wykonawczy, poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców. e) w razie konieczności wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wykonania dodatkowych opracowań niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych oraz postępowań o udzielenie zamówienia na realizację robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwlodawski.pl/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach