Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji przebudowy ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej wraz z wizualizacją oraz oszacowaniem kosztów inwestycji w zakresie wykonania ich nawierzchni z płyt granitowych realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulic: 3-go Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej. Zadanie jest planowane do współfinansowania z innych środków zewnętrznych.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji przebudowy ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej wraz z wizualizacją oraz oszacowaniem kosztów inwestycji w zakresie wykonania ich nawierzchni z płyt granitowych realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulic: 3-go Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej. Zadanie jest planowane do współfinansowania z innych środków zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji przebudowy ulic 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej wraz z wizualizacją oraz oszacowaniem kosztów inwestycji w zakresie wykonania ich nawierzchni z płyt granitowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic 3-go Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej Zamierzeniem Inwestora jest opracowanie koncepcji przebudowy ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej wraz z wizualizacją oraz oszacowaniem kosztów inwestycji (przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie) dla ww. ulic, w zakresie wykonania ich nawierzchni z płyt granitowych. Dokumentację projektową należy opracować w trzech wariantach odrębnie dla każdej z ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej, w wersji papierowej oraz elektronicznej. Część przedmiarową i kosztorysy należy opracować oddzielnie dla każdej z branż (przebudowa sieci uzbrojenia terenu, przebudowa oświetlenia, przebudowa odwodnienia, przebudowa nawierzchni oraz elementów wyposażenia, koszty wzmocnienia nawierzchni wynikające z badań geotechnicznych podłoża gruntowego). Zakres opracowania obejmuje odcinki: - ul. 3 Maja (odcinek od skrzyżowania ul. Zamkowej i al. Lubomirskich do ul. Kościuszki) o długości ok. 360 m, klasa Z, - ul. Kościuszki (odcinek od ul. 3 Maja do ul. Słowackiego) o długości ok. 140 m, klasa L, - ul. Grunwaldzka (odcinek od ul. Sobieskiego do ul. Kościuszki) o długości ok. 250 m, klasa Z. W dniu 28.05.2013 r. Inwestor zwrócił się do gestorów sieci o określenie warunków technicznych zmiany stanu (w tym zabezpieczenia) oraz przełożenia urządzeń infrastruktury dla przebudowy ww. ulic. Uzyskano następujące warunki: z MPWiK znak: TT-401/708/2013 z dnia 13.06.2013, z Karpackiej Spółki Gazownictwa znak: KSGIII/OTE/69a/114/2/13 z dnia 27.06.2013 r., z Telekomunikacji Polskiej S. A. znak: TOTDAKU/20303/573/JK/2013 z dnia 25.06.2013 r. oraz informację Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu znak: L.dz.UOZ-Rz-1.5152.115.2013 z dnia 05.06.2013 r. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe: - koncepcja przebudowy ulicy, - wizualizacja, - zestawienie kosztów inwestycji. Uwaga: 1. Dokumentację projektową (koncepcja, wizualizacja oraz koszty ) należy opracować w trzech wariantach odrębnie dla każdej z ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej. 2. W opracowaniu należy uwzględnić uzyskane warunki techniczne od gestorów sieci a przedmiotowe opracowanie winno być uzgodnione w Zarządzie Zieleni Miejskiej oraz u Konserwatora Zabytków. 3. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji posiadanych i uzyskanych w ramach przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa oraz kompletne wnioski o wydanie odpowiednich decyzji administracyjnych winny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Część przedmiarową oraz kosztorysy (zestawienie kosztów inwestycji) należy opracować oddzielnie dla każdej z branż. 6.Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 7.W dokumentacji projektowej należy zaznaczyć w kolorach i opisać: a) na planie zagospodarowania terenu-projektowany oraz istniejący pas drogowy (PPD i IPD),projektowane i istniejące urządzenia obce oraz zakres inwestycji, b) na przekrojach poprzecznych IPD, PPD oraz projektowane i istniejące urządzenia obce. 8.W trakcie projektowania należy uzgodnić (w trybie roboczym) w MZD w Rzeszowie: a) koncepcję budowy drogi, b) konstrukcję nawierzchni, c) profil podłużny rozwiązań niwelety, d) wstępny projekt organizacji ruchu. 9. Projekt organizacji ruchu podlega zatwierdzeniu po uprzednim uzyskaniu opinii MZD. Uzyskanie opinii spoczywa na Wykonawcy zamówienia. Projekt organizacji ruchu powinien spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym. 10. Projektant dostarczy Zamawiającemu zarchiwizowaną kopię projektu w wersji elektronicznej (format pdf), w wersji edytowalnej (word, excel, rysunki w formacie dwg lub dxf) oraz wizualizację w formacie ppt. 11. Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji. 12. Po stronie Biura Projektowego leży nieodpłatna jednorazowa aktualizacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji . Warunki ogólne: 1. Zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją zaprojektować na podstawie warunków technicznych uzyskanych od administratorów sieci, zaakceptowanych przez MZD, 2. O szczegółowe warunki techniczne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca wystąpi do Inwestora na etapie projektowania. 3. Należy zaprojektować duże znaki drogowe, a wszystkie słupki znaków mają być malowane farbą w kolorze RAL 7047. Warunki w sprawie zagospodarowania materiałów rozbiórkowych w dokumentacji projektowej wraz ze sposobem ich zagospodarowania: 1. Materiały nadające się do ponownego użycia lub wbudowania jak: słupki i tarcze znaków drogowych, krawężniki, kostka betonowa brukowa, płyty chodnikowe betonowe, obrzeża betonowe, kruszywo kamienne, destrukt z frezowania nawierzchni, itp. należy przewidzieć do wykorzystania przez Inwestora na innych budowach we wskazanych przez niego miejscach. W przedmiarze robót należy przewidzieć ich transport na odległość do 20 km. 2. Złom stalowy jak: elementy ogrodzeń, bram wjazdowych itp. przekazać do punktu skupu złomu stalowego wskazanego przez Zamawiającego. 3. Drewno pozyskane z wycinki drzew należy pociąć na odcinki dł. 1 m i przekazać na opał do Rzeszowskiego Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta przy ul. Jana Styki w Rzeszowie. Oszacować ilość i wartość drewna pozyskanego z wycinki. 4. Słupy drewniane i żelbetowe wraz z oprawami i źródłami światła przekazać właścicielom (zarządcom) sieci. 5. W zakresie gospodarki humusem przewidzieć wykorzystanie humusu zdjętego na humusowanie skarp i zieleńców, a nadmiar zagospodarować jako odpad. 6. Pozostałe materiały z rozbiórki, w tym również grunt z wykopów nie nadający się do wbudowania, Wykonawca usunie poza plac budowy we własnym zakresie, z poszanowaniem przepisów dotyczących gospodarki odpadami. 7. W specyfikacji technicznej-Wymagania ogólne w punkcie dotyczącym przechowywania i składowania materiałów należy wprowadzić zapis o treści: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsca-terenu zamkniętego, w celu składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, przeznaczonych do powtórnego wbudowania, na okres realizacji umowy. Wybrane wymagania dla dokumentacji: 1. Dokumentację projektową należy opracować w trzech wariantach odrębnie dla każdej z ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej w wersji papierowej oraz elektronicznej. 2. Dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf oraz wizualizację w formacie ppt. 3. Oddzielnie uzyskać z MZD warunki techniczne na przebudowę/budowę oświetlenia ulicznego. 4. Przedmiotowe opracowanie winno być uzgodnione w Zarządzie Zieleni Miejskiej oraz u Konserwatora Zabytków (w tym kolorystykę oraz wzór ułożenia). 5. W rozwiązaniach projektowych przestrzegać warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz.U. nr 43, poz. 430 ze zm.). Projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: -wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami), - opracowane przedmiary i kosztorysy są opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, - dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii. - przysługiwać mu będą pełne prawa autorskie do dokumentacji oraz, że dokumentacja nie będzie naruszać praw osób trzecich. Przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich należy podawać m.in. podstawę prawną, narzuty, stawki, itp. Pozostałe dane do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 1 500,00 zł (tysiąc pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach