Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji programowej i programu funkcjonalno - użytkowego na rozbudowę odcinka o długości ok. 900 m ul Wieniawskiego wraz z budową odwodnienia i oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul Wieniawskiego - koncepcja

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji programowej i programu funkcjonalno - użytkowego na rozbudowę odcinka o długości ok. 900 m ul Wieniawskiego wraz z budową odwodnienia i oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul Wieniawskiego - koncepcja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie koncepcji programowej i programu funkcjonalno-użytkowego na rozbudowę odcinka o długości ok. 900 m ul. Wieniawskiego wraz z budową odwodnienia i oświetlenia, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul Wieniawskiego - koncepcja I. Celem przedmiotu zamówienia jest opracowanie koncepcji programowej wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (w przypadku takiej konieczności) w tym uściślenie zakresu rzeczowego i finansowego przedsięwzięcia polegającego na ustaleniu szczegółowych rozwiązań geometrycznych elementów drogi, konstrukcji obiektów budowlanych, granic terenowych zadania inwestycyjnego oraz szacunkowego kosztu, niezbędnych do podjęcia ostatecznej decyzji inwestorskiej w sprawie celowości, zakresu i horyzontu czasowego realizacji zadania inwestycyjnego. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia: 1. Mapa do celów projektowych dla terenu objętego projektowanymi rozwiązaniami - 1 egz. w wersji elektronicznej, 1 egz. na materiale przeźroczystym (zaklauzulowanym) i egz. dla potrzeb projektowych; 2. Projekt koncepcyjny rozbudowy ulicy Wieniawskiego w kilku wariantach (minimum w trzech) - 2 egz. w wersji papierowej i egzemplarze do uzgodnień oraz wersja elektroniczna; 3. Dokumentacja geologiczno-inżynierska zgodnie z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych wydaną przez GDDP w Warszawie w 1998 r. i obowiązującymi przepisami Prawa geologicznego i górniczego (etap badań podłoża podstawowy) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku; 4. Materiały do złożenia skutecznego wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt prac geologicznych oraz dokumentacje geologiczno-inżynierską wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji - 3 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku; 5. Materiały do złożenia skutecznego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - dla całego zakresu projektu z uwzględnieniem terenu wymagającego czasowego zajęcia do przebudowy kolidującej infrastruktury wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji (w przypadku konieczności) - 3 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku; 6. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku konieczności) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii, pozwoleń, złożenia wniosku; 7. Kompleksowa Koncepcja Programowa obejmująca rozwiązania drogowo-mostowe, budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń obcych, urządzenia ochrony środowiska, organizację ruchu i ukształtowanie zieleni zgodnie z opracowaniem GDDKiA z 2009 r. pt. Stadia i skład dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowania zadań - 5 egz. dla Zamawiającego 8. Program funkcjonalno-użytkowy - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń. 9. Projekt stałej organizacji ruchu (z pozytywną opinią MZD i Komendanta Miejskiego Policji). Uzyskanie opinii spoczywa na Wykonawcy zamówienia. Projekt organizacji ruchu powinien spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń 10. Dokumentacja fotograficzna - fotografie wyłącznie w wersji elektronicznej - 2 egz. na płycie CD lub DVD 11. Dokumentacja w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej) Powyższe opracowania powinny umożliwić Zamawiającemu przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia publicznego, pozwalającego na wyłonienie wykonawcy w systemie projektuj-buduj. Ramowa zawartość koncepcji powinna zawierać : 1. Część ogólna 1) część opisowa 2) część rysunkowa 2. Część ekonomiczna 1) Zbiorcze zestawienie kosztów, 2) Orientacyjny szacunek kosztów nabycia praw do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane 3) Harmonogram realizacji i finansowania inwestycji 4) Analiza efektywności ekonomicznej. 3. Część techniczna 1) Obiekty drogowe, organizacja ruchu, infrastruktura techniczna 2) obiekty mostowe, 3) Obiekty inżynierskie 4) Urządzenia ochrony środowiska Każda z części winna zawierać: inwentaryzacje i oceny stanu technicznego, opisy obiektów, obliczenia i rysunki. 4. Opracowania pozostałe 1) Analizy ruchu i prognozy ruchu 2) Ukształtowanie zieleni 3) Orientacyjny szacunek kosztów nabycia praw do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane. Na wstępie należy sporządzić dokumentację fotograficzną odcinka objętego rozbudową - tak aby szczegółowo utrwalić stan istniejący drogi i nieruchomości do drogi przyległych. Zdjęcia posłużą m.in. do oceny zgłaszanych później przez osoby trzecie roszczeń. Zdjęcia należy wykonać po obu stronach drogi w odstępach nie większych niż 5 metrów, w kolorze, aparatem o rozdzielczości min. 8 Mpx. Zdjęcia należy ponumerować i opisać (np. kilometrażem, numerami działek), tak aby łatwo było odnaleźć potrzebne zdjęcie. Dokumentację fotograficzną należy przekazać Zamawiającemu na płycie CD lub DVD - 2 egz. II. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Tabeli Opracowań Projektowych (TOP). 1. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: a) poszerzenie jezdni ulicy wynikające z budowy chodnika do parametrów wynikających z przepisów dla dróg publicznych, b) budowę jednostronnego chodnika, c) budowę ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego (na etapie uzgadniania koncepcji zostanie podjęta decyzja odnośnie budowy tego elementu drogi), d) przebudowę istniejących skrzyżowań, e) budowę zatok autobusowych, f) wzmocnienie istniejącej nawierzchni w przypadku konieczności, g) przebudowę/budowę oświetlenia, h) przebudowę przepustów, i) przebudowę zjazdów, j) przebudowę i budowę odwodnienia drogi wraz z rozwiązaniem odprowadzenia wód opadowo-roztopowych z korpusu drogi i terenu przyległego, k) przebudowę, budowę i zabezpieczenie kolidującej infrastruktury technicznej, l) budowę przejść dla pieszych, m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, n) budowę elementów wynikających z potrzeb ochrony środowiska, uzyskanych decyzji administracyjnych. Realizując zadanie w zakresie odwodnienia korpusu drogowego, Wykonawca uzyska zgody, warunki techniczne na odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego do odbiornika. W ramach inwestycji drogowej należy zaprojektować rozbudowę odcinka ul. Wieniawskiego o długości ok. 900 m (odcinek, który do chwili obecnej nie został rozbudowany) od skrzyżowania z ul. Dunikowskiego w kierunku osiedla Słocina. 2. Parametry techniczne : - droga powiatowa klasy Z; - orientacyjna długość odcinka przeznaczonego do rozbudowy - ok. 900 m; - dopuszczalny nacisk osi pojazdu - 100 kN; - parametry zatok autobusowych -z godnie z obowiązującymi przepisami prawa; - szerokości ścieżki rowerowej, chodnika - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - szerokość jezdni - zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem szerokości jezdni przebudowanych odcinków ul. Wieniawskiego; - prędkość projektowa - 50km/h. 3. Wytyczne Zamawiającego oraz zakres prac objętych zamówieniem. 1) W ramach części koncepcyjnej należy przygotować na oklauzulowanej w OUDP mapie do celów projektowych) koncepcję w kilku wariantach, biorąc pod uwagę uwarunkowania terenowe, istniejące zagospodarowanie terenu, planowany zakres inwestycji, opracowane i będące w opracowaniu Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego. 2) Koncepcja podlega uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zaopiniowaniu przez Zarząd Transportu Miejskiego, Rady Osiedla Słocina i Zalesie. W Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie znajduje się wstępna koncepcja rozbudowy ul. Wieniawskiego, która była przekazana do rad osiedli celem zaopiniowania. 3) W MZD znajduje się również korespondencja z Zarządem Transportu Miejskiego dotyczące planowania zatok autobusowych na ul. Wieniawskiego oraz pismo mieszkańca dotyczące przeniesienia kapliczki. 4) w ramach koncepcji Wykonawca przygotuje również rozplanowanie zatok autobusowych dla całej ul. Wieniawskiego (na aktualnej mapie zasadniczej pozyskanej z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) oraz uzgodni ich lokalizację z Zarządem Transportu Miejskiego, Radą Osiedla Słocina i Zalesie. 5) Dla wariantu wybranego przez Zamawiającego Wykonawca przygotuje materiały niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ( w przypadku konieczności raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko) oraz uzyska tą decyzję. 6) Koncepcję programową należy opracować dla wariantu wybranego przez Zamawiającego, zatwierdzonego uzyskaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach. 7) W ramach zamówienia Wykonawca przygotuje zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dla części drogowej dokumentację geotechniczną, geologiczno-inżynierską (w przypadku konieczności), hydrogeologiczną (w przypadku konieczności) oraz uzyska decyzje zatwierdzające dokumentacje wymagające zatwierdzenia. Badania geologiczne, które będą niezbędne do opracowania tych dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia. 8) Wykonawca ustali geotechniczne warunki posadowienia dla drogi. 9) Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia badania konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie odwiertów w obrębie nawierzchni w celu rozpoznania konstrukcji drogi oraz poznania warunków gruntowo wodnych pod korpusem drogi. W przypadku konieczności, po uzgodnieniu z Zamawiającym zaproponuje wzmocnienie nawierzchni. 10) Koncepcja programowa obejmująca rozwiązania drogowe, budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń obcych, urządzenia ochrony środowiska, organizację ruchu i ukształtowanie zieleni należy opracować zgodnie z opracowaniem pt. Skład i stadia dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowania zadań, opracowania wprowadzonego do stosowania w GDDKiA zarządzeniem nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 11.05.2009 r. Część rysunkową należy przygotować w skali uzgodnionej z Zamawiającym. 11) Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) 12) Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. 13) Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji uzyskanych w ramach przedmiotu zamówienia 14) Wszystkie wnioski o uzyskanie decyzji administracyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 15) Wykonawca wystąpi do zarządców sieci, w zarządzie których jest istniejąca infrastruktura o szczegółowe warunki techniczne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym również wystąpi o warunki techniczne do jednostek UM Rzeszowa oraz do MZD. 16) O szczegółowe rozwiązania dotyczące przebudowy/budowy oświetlenia należy wystąpić do Działu Oświetlenia Miasta i Sygnalizacji w MZD. 17) Koncepcja zagospodarowania pasa drogowego przekazana do uzgodnienia winna zawierać m.in. podane szerokości jezdni, chodnika, podane promienie łuków poziomych, wskazany sposób odprowadzenia wód opadowo-roztopowych z korpusu drogowego i przyległego terenu do odbiornika tych wód wraz ze wskazaniem tego odbiornika. Wraz z koncepcją winien zostać przekazany przekrój typowy z podanymi wymiarami oraz projektowanymi urządzeniami infrastruktury. Do opracowanej koncepcji należy dołączyć szacunkowy koszt realizacji inwestycji, realizowanej na podstawie tej koncepcji . Koncepcja winna zostać opracowana na aktualnej mapie do celów projektowych. 18) Konstrukcję nawierzchni należy zaprojektować w oparciu o przeprowadzone badania gruntowo-wodne, badania istniejącej nawierzchni oraz obowiązujące katalogi GDDKiA - Katalog wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych, Katalog wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych. Konstrukcja nawierzchni winna zostać opracowana w porozumieniu z Zamawiającym 19) W trakcie projektowania należy uzgodnić (w trybie roboczym) w Miejskim Zarządzie Dróg (MZD) oraz w Zarządzie Zieleni Miejskiej (ZZM) w Rzeszowie: a) rodzaj stosowanym ekranów akustycznych oraz ich kolorystykę (MZD i ZZM), jeśli konieczność ich budowy będzie wynikać z uzyskanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, b) rodzaj kostki brukowej, jej kolorystykę, wzór ułożenia, udział procentowy szara/kolorowa (ZZM). 20) Nawierzchnię chodników zaprojektować z kostki betonowej brukowej, zatok autobusowych z betonu cementowego. 21) Należy zaprojektować duże znaki drogowe a wszystkie słupki znaków maja być malowane farba w kolorze RAL 7047. 22) W dokumentacji projektowej należy zaznaczyć w kolorach i opisać: a) na planie zagospodarowania terenu - projektowany oraz istniejący pas drogowy (PPD i IPD), projektowane i istniejące urządzenia obce oraz zakres inwestycji, b) na przekrojach poprzecznych IPD, PPD, zjazdy, ogrodzenia oraz projektowane i istniejące urządzenia obce. 23) W dokumentacji projektowej należy opracować zestawienie zjazdów indywidualnych i publicznych. 24) Projekt organizacji ruchu powinien spełnić wymagania przepisów o ruchu drogowym. 25) Dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej -część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf. Dokumentacja w formacie pdf ma stanowić skan całej dokumentacji wraz z uzgodnieniami. 26) Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w spotkaniach z Zamawiającym, mieszkańcami, w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji. 27) Projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: a) wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami), b) dokumentacja została opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii. 28) Wszystkie załączone kserokopie i odpisy :map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 29) Po stronie Wykonawcy leży nieodpłatna aktualizacja przygotowanych kosztów przygotowania i realizacji inwestycji, jeżeli żądanie takie Zamawiający zgłosi w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji. 30) W ramach zamówienia, bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca wykona aktualizację warunków technicznych do projektowania jeśli będzie zachodzić taka konieczność. 31) Aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów Wykonawca pozyska własnym staraniem i na własny koszt. Wymagania Zamawiającego określa Specyfikacja Techniczna, będąca załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 1200,00 zł (tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. nr: 74 1020 4391 0000 6902 0150 3523. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak: ZP.2311.82.2015 Rozbudowa ul. Wieniawskiego - koncepcja. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w biurze Zamawiającego - ul. Targowa 1, VI piętro, pokój nr 601 (sekretariat), a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach