Przetargi.pl
Oprac. kompleksowej dok. proj. na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie oraz dokumentacja związana z remontem sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie, realiz. w ramach:Zad nr 1: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi wojewódzkiej od granicy Rzeszowa do dk nr 9 (ul. Podkarpacka w Rzeszowie) Zad nr 2: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi woj. pomiędzy granicą Rzeszowa a węzłem w Kielanówce dr.eks. S-19

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oprac. kompleksowej dok. proj. na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie oraz dokumentacja związana z remontem sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie, realiz. w ramach:Zad nr 1: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi wojewódzkiej od granicy Rzeszowa do dk nr 9 (ul. Podkarpacka w Rzeszowie) Zad nr 2: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi woj. pomiędzy granicą Rzeszowa a węzłem w Kielanówce dr.eks. S-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociagowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie oraz dokumentacja związana z remontem sieci wodociagowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie, realizowane w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie nr 1: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi wojewódzkiej od granicy Rzeszowa do drogi krajowej nr 9 (ul. Podkarpacka w Rzeszowie), Zadanie nr 2: Przygotowanie i realizacja budowy odcinka drogi wojewódzkiej pomiędzy granicą Rzeszowa a węzłem w Kielanówce drogi ekspresowej S-19. Zamówienie dotyczy zadania nr 1 - część miejska. Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie zamówił opracowanie dokumentacji projektowej na budowę odcinka drogi wojewódzkiej, w ramach której miano zabezpieczyć kolidujący wodociąg grawitacyjnego w km 1+625 projektowanej drogi, będący własnością mieszkańców osiedla Zwięczyca. Mieszkańcy ci mają obawy co do trwałości swojego urządzenia i co do jakości wody pitnej po wybudowaniu drogi. Rada Osiedla Zwięczyca w imieniu tych mieszkańców wystąpiła do Prezydenta Miasta Rzeszowa - pismo z dnia 12.03.2014 r. Powstała konieczność opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej przyłączenia do sieci MPWiK sp. z o.o. budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych w Rzeszowie przy ul. Karkonoskiej. Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie otrzymał polecenie Prezydenta Miasta Rzeszowa oraz warunki techniczne wydane przez MPWiK sp. z o.o. w Rzeszowie, znak: TT-401/267/2014 z dnia 06.03.2014 r. Chociaż opracowywanie dokumentacji wodociągów zasadniczo nie należy do zadań statutowych MZD w Rzeszowie, to potrzeba budowy nowego wodociągu wynika z zamiaru budowy drogi wojewódzkiej. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe: 1. Dokumentacja techniczna budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych przy ul. Karkonoskiej Rzeszowie: 1) projekt koncepcyjny rozwiązań sieci wodociągowej o długości ok. 700 m - 2 egz. w wersji papierowej + egzemplarze do uzgodnień, 2) mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów opiniodawczych w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 3) wyrysy i wypisy z mapy ewidencji gruntów w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 4) materiały do wniosku o uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji zamierzenia inwestycyjnego + wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji ( w przypadku takiej konieczności ) - 1 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do złożenia wniosku, 5) materiały do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego po otrzymaniu ostatecznej środowiskowej + wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji ( w przypadku takiej konieczności ) - 1 egz dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, 6) przygotowanie i zawarcie umów użyczenia z oświadczeniami dla terenu na cele budowlane w wymaganym zakresie dla każdej działki - 2 egz. dla Zamawiającego i egz. niezbędne do uzgodnień, 7) mapa do celów projektowych - 1 egz. w wersji elektronicznej i 1 egz. na materiale przeźroczystym, 8) projekt architektoniczno-budowlany(wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) - 5 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 9) projekt wykonawczy budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych - 5 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 10) projekty wykonawcze przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń obcych (gaz, woda, kanalizacja sanitarna, teletechnika, energetyka, itp.) - 5 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 11) projekt wycinki drzew( w przypadku konieczności) - 5 egz. dla Zamawiającego, 12) szczegółowe specyfikacje techniczne - po 5 egz. dla każdej branży, 13) przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 5 egz. dla każdej branży, 14) kosztorysy inwestorskie z wraz zbiorczym zestawieniem kosztów - 3 egz., 15) dokumentacja w wersji elektronicznej(wszystkie opracowania w formie pdf - zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word,exel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej). 16) wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego wraz operatem wodnoprawnym (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną i egz. do złożenia wniosku, 17) wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew (w przypadku takiej konieczności ) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, 18) przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę (wniosek wraz z jego złożeniem i uzyskaniem decyzji). 2. Dokumentacja techniczna remontu sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych przy ul. Karkonoskiej w Rzeszowie: 1) szczegółowa inwentaryzacja istniejącej sieci wodociągowej o długości ok. 800 m (trasa, średnice i rodzaj materiału) na mapach w skali 1: 1000 (odkrywki geodezyjne), - 2 egz. w wersji papierowej i egzemplarze do uzgodnień, 2) wyrysy i wypisy z mapy ewidencji gruntów w niezbędnym zakresie - 1 kpl. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 3) przygotowanie i zawarcie umów użyczenia z oświadczeniami dla terenu na cele budowlane w wymaganym zakresie dla każdej działki - 2 egz. dla Zamawiającego + egz. niezbędne do uzgodnień, 4) projekt architektoniczno-budowlany (wraz z projektem zagospodarowania terenu i planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) - 5 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 5) projekt wykonawczy remontu sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych - 5 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 6) projekty wykonawcze przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń obcych (gaz, woda, kanalizacja sanitarna, teletechnika, energetyka, itp.) - 5 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze niezbędne do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 7) projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności) - 5 egz. dla Zamawiającego, 8) szczegółowe specyfikacje techniczne - po 5 egz. dla każdej branży, 9) przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - po 5 egz. dla każdej branży, 10) kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 3 egz., 11) dokumentacja w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania w formie pdf-zeskanowane opracowania z uzgodnieniami) oraz w wersji edytowalnej: część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf) - 4 egz. (2 egz. w formacie pdf, 2 egz. w wersji edytowalnej), 12) przygotowanie materiałów do złożenia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę i jego skuteczne złożenie - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku, 13) wniosek z materiałami do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew (w przypadku takiej konieczności) - 1 egz. dla Zamawiającego i egzemplarze do złożenia wniosku. Zakres rzeczowy opracowania dokumentacji projektowej obejmuje elementy wymienione w Tabelach Opracowań Projektowych (TOP nr 1 i TOP nr 2). 3. Uwaga: 1) Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji (decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (z ewentualnym raportem oddziaływania inwestycji na środowisko), decyzji wodno prawnej (z opracowanym operatem wodno prawnym) oraz innych decyzji administracyjnych, jeśli będzie konieczność ich uzyskania na etapie przygotowania dokumentacji. 2) Dokumentacja projektowa oraz kompletne wnioski o wydanie odpowiednich decyzji administracyjnych winny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Część przedmiarową, STWiORB i kosztorysy należy opracować oddzielnie dla każdej z branż. Opracowania te winny być dostosowane do obowiązujących przepisów i wymogów. Szczegółowe Specyfikacje techniczne mają być ściśle powiązane z projektami, przedmiarem i kosztorysem inwestorskim. 4) Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 5) Przed złożeniem projektu w ZUDP należy wstępnie uzgodnić dokumentację w MZD, Radą Osiedla Zwięczyca oraz MPWiK sp. z o.o. w Rzeszowie. 6) Projektant dostarczy Zamawiającemu zarchiwizowaną kopię projektu w wersji elektronicznej (format pdf) oraz w wersji edytowalnej (np. format dwg autocad). 7) Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji. 8) Wykonawca jest zobowiązany do składania comiesięcznych sprawozdań z postępu prac projektowych w formie pisemnej lub w trakcie spotkań w siedzibie MZD (Zamawiający będzie określał formę sprawozdań). 9) Dokumentacja projektowa może zostać wykonana oddzielnie dla każdego odcinka inwestycji bez zmiany wynagrodzenia. 4. Wybrane wymagania dla dokumentacji: 1) Zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją zaprojektować na podstawie warunków technicznych uzyskanych od właścicieli sieci, zaakceptowanych przez MZD, 2) W ramach zamówienia w przypadku konieczności Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i podpisania stosownych umów użyczenia innych terenów z ich właścicielami. Przygotowanie ww. umów wymaga akceptacji MZD. 3) Jeśli na etapie projektowania okaże się, że niezbędne jest uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, to po stronie Wykonawcy leży przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania takiej decyzji i uzyskanie tej decyzji. 4) Dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf. 5) Do opracowanej koncepcji należy dołączyć szacunkowy koszt realizacji inwestycji, 6) Koncepcja winna zostać opracowana na aktualnej mapie zasadniczej pozyskanej z ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 7) W rozwiązaniach projektowych przestrzegać obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 8) Projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: a) wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami), b) opracowane przedmiary i kosztorysy są opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, c) dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii, 9) Przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich należy podawać m.in. podstawę prawną, narzuty, stawki, itp. 10) Po stronie projektanta leży nieodpłatna jednorazowa aktualizacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji. 11) Wykonując opracowanie projektowe wykonawca nie może go opisywać poprzez wskazywanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką opracowania i Wykonawca nie może go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy lub równoważny (art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku starań o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej podawanie nazw producentów lub nazw wyrobów konkretnych producentów traktowane jest przez organy kontrolne oraz instytucje zarządzające i pośredniczące jak naruszenie ustawy - Prawo zamówień publicznych, grożąc utratą co najmniej części dofinansowania. 12) Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane uzgodnienia bez zastrzeżeń lub uwagi. 13) Jeżeli w toku wykonywania ulegną dezaktualizacji warunki techniczne (np. od właścicieli infrastruktury), to w ramach zamówienia, bez dodatkowego wynagrodzenia, Wykonawca uzyska nowe warunki techniczne, a w razie potrzeby wykona aktualizację mapy do celów projektowych, projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów robót. To samo dotyczy warunków postawionych przez Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej podczas analizy przedłożonej przez wykonawcę dokumentacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach