Przetargi.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na wykonanie usług z zakresu szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-040 Koluszki, ul. Brzezińska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 714 58 25 , fax. 0-44 714 58 25
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
    ul. Brzezińska 32 32
    97-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 714 58 25, fax. 0-44 714 58 25
    REGON: 59000621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na wykonanie usług z zakresu szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych dla 25 Beneficjentów Ostatecznych (21 kobiet, 4 mężczyzn) w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania: A.Indywidualne Doradztwo Zawodowe B.Warsztaty Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi C.Indywidualne Wsparcie Psychologiczne D.Warsztat Kompetencji i Umiejętności Społecznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji: Zadania: A. Indywidualne Doradztwo Zawodowe. Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Indywidualnego Doradztwa Zawodowego dla 25 osób ( 21 kobiet, 4 mężczyzn) po 6 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 min.) przeznaczonych dla jednego uczestnika/uczestniczki. Zakres tematyczny doradztwa obejmuje: - badanie oczekiwań oraz potrzeb szkoleniowych pod kątem zdobywania umiejętności podnoszenia kwalifikacji zawodowych; - analizę dotychczasowej edukacji i charakteru poszukiwanej pracy; - ustalenie preferencji dotyczących rodzaju i charakteru poszukiwanej pracy; -ustalenie luk kompetencyjnych utrudniających podjęcie pracy na preferowanych stanowiskach; - wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste; - wskazanie możliwych kierunków rozwoju kariery zawodowej; - wzbogacenie wiedzy z zakresu regionalnego rynku pracy; - sporządzenie profili zawodowych pod kątem podjęcia pracy oraz szkoleń zawodowych; - opracowanie Indywidualnego Planu Działania - ustalenie kolejnych etapów oraz terminów realizacji. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia, - czas i miejsce realizacji zadania, - cele szkolenia, - plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, - treści szkolenia, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia indywidualne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze nieprzekraczającym 2 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - Wykonawca po zakończeniu Indywidualnego Doradztwa Zawodowego wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie zajęć przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; - listy obecności na doradztwie, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, Indywidualny Plan Działania prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 specyfikacji. B. Warsztaty Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych Warsztatów Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi dla 25 osób ( 21 kobiet, 4 mężczyzn) w wymiarze 45 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min zajęć) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę, w tym: -25 godzin dydaktycznych zajęć komputerowych - zajęcia grupowe ( I grupa - 10 osób; II grupa - 15 osób), -20 godzin dydaktycznych zajęć prowadzonych przez doradcę zawodowego - zajęcia grupowe ( I grupa - 10 osób; II grupa - 15 osób). Zakres tematyczny Warsztatu Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi obejmuje: - analizę dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz edukacji BO; - ocenę kompetencji, umiejętności i predyspozycji pod kątem poszukiwania pracy; - techniki poszukiwania pracy; - zasady redagowania listu motywacyjnego, życiorysu i CV; - sztuka autoprezentacji; - rozmowa kwalifikacyjna jako znaczący element rekrutacji pracownika; - Internet jako narzędzie w poszukiwaniu pracy; -sporządzanie dokumentów aplikacyjnych w wersji elektronicznej; - obsługa przeglądarki WWW; - poruszanie się po stronach internetowych dotyczących ofert pracy; - internetowe strony dotyczące prawa pracy. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia, - czas i miejsce realizacji zadania, - cele szkolenia, - plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, - treści szkolenia, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, - zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: jednej grupie 10-cio osobowej i drugiej grupie 15-to osobowej, - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze nieprzekraczającym 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP, - podczas zajęć Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce samodzielne miejsce pracy tzn. jeden komputer do dyspozycji jednej osoby, - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; - listy obecności na Warsztacie Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, listy potwierdzające odbiór obiadów przez każdą osobę, dzienniki prowadzonych zajęć, prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa, herbata, kruche ciastka oraz obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka), - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór obiadów, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 specyfikacji. C. Indywidualne Wsparcie Psychologiczne Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Indywidualnego Wsparcia Psychologicznego dla 25 osób ( 21 kobiet, 4 mężczyzn) po 5 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45 min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę. Zakres tematyczny indywidualnego wsparcia z psychologiem obejmuje: - analizę mocnych i słabych stron uczestnika/uczestniczki; - wzrost motywacji do podejmowania działań zmierzających do zmiany sytuacji życiowej w wiary we własne możliwości; - określenie celów życiowych; - kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych emocji; - radzenie sobie ze stresem, - metody niwelowania stresu, - komunikacja werbalna i niewerbalna. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia, - czas i miejsce realizacji zadania, - cele szkolenia, - plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, - treści szkolenia, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia indywidualne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze nieprzekraczającym 3 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - Wykonawca po zakończeniu Indywidualnego Wsparcia Psychologicznego wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, - listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 specyfikacji. D. Warsztat Kompetencji i Umiejętności Społecznych Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Warsztatu Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 25 osób ( 21 kobiet, 4 mężczyzn) w formie grupowych 2-dniowych warsztatów wyjazdowych w ilości 16 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę. Zakres tematyczny Warsztatu Kompetencji i Umiejętności Społecznych: - zasady automotywacji oraz planowania, - aktywizacja zawodowa, - umiejętności interpersonalne i społeczne, - asertywność i metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia, - czas i miejsce realizacji zadania, - cele szkolenia, - plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, - treści szkolenia, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. - sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Szczegółowy opis realizacji zadania: - warsztat wyjazdowy musi być zorganizowany się na terenie województwa łódzkiego, w minimalnej odległości 40 km od miasta Koluszki, - czas trwania warsztatu wyjazdowego powinien wynieść 16 godzin dydaktycznych, jednak nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - Wykonawca po zakończeniu warsztatu wyjazdowego wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej specyfikacji; - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - w trakcie trwania dwu-dniowego warsztatu wyjazdowego Wykonawca zapewni uczestnikom napoje chłodzące (woda mineralna, soki), kawę, herbatę oraz kruche ciastka. - Wykonawca w ramach warsztatu wyjazdowego zapewni: transport autokarem z Koluszek do miejsca realizacji zamówienia i powrotu uczestników do Koluszek, zakwaterowanie - 1 nocleg, wyżywienie - I dzień - 3 daniowy obiad (dwa dania wraz z deserem), kolacja w formie wieczorku integracyjnego; II dzień - śniadanie w formie stołu szwedzkiego, 3 daniowy obiad (dwa dania wraz z deserem), - Wykonawca zapewni w ramach warsztatu wyjazdowego hotel minimum 3 gwiazdkowy lub ośrodek rekreacyjno - szkoleniowy zachowujący standardy hotelu minimum 3-gwiazdkowego wyposażony w: pokoje maksymalnie 3-osobowe z łazienkami i wc. Wszystkie pokoje w jednym budynku. Nie dopuszcza się pokoi koedukacyjnych, bazę żywieniową ( restauracja/stołówka oferująca wyżywienie w pełnym zakresie), bazę konferencyjną/szkoleniową. Sala, w której odbywać się będą zajęcia powinna być usytuowana w tym samym budynku co miejsce zakwaterowania, powinna posiadać klimatyzację. Ponadto powinna posiadać sprzęt audio-video, rzutnik multimedialny, ekran do wykorzystania podczas warsztatów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, w budynku powinno być zaplecze rekreacyjne, - Wykonawca zapewni w trakcie trwania warsztatu wyjazdowego: 1 wieczorek integracyjny - np. ognisko. - Wykonawca ubezpieczy uczestników warsztatu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych od chwili wyjazdu aż do powrotu do Koluszek, - Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD), - listę uczestników wyjazdu, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach