Przetargi.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GK-341/22/2009. Nazwa zadania: Rozbudowa i przebudowa w budynku Urzędu Gminy, wykonanie robót budowlanych w budynku istniejącym - adaptacja pomieszczeń po garażach.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Warszawka 17 17
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
    REGON: 00054322600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GK-341/22/2009. Nazwa zadania: Rozbudowa i przebudowa w budynku Urzędu Gminy, wykonanie robót budowlanych w budynku istniejącym - adaptacja pomieszczeń po garażach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń po garażach: 1.Roboty budowlane - pomieszczenie po garażach a/roboty rozbiórkowe b/konstrukcja ścian c/okna i drzwi zewnętrzne d/ściany i ścianki wewnętrzne e/tynki wewnętrzne, okładziny ścian f/posadzki - parter g/roboty malarskie 2.Roboty budowlane - wykonanie stropu podwieszanego w istniejących pomieszczeniach 3.Roboty budowlane - instalacje wewnętrzne wodociągowo kanalizacyjne dla pierwszego etapu robót 4.Roboty budowlane - instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania - pierwszy etap 5.Roboty budowlane - wykonanie instalacji elektrycznej 6.Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.100 , słownie: trzy tysiące sto złotych 0/100 . Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: KBS o/Książ Wielki 58 8591 0007 0180 0000 0013 0012 z adnotacją /wadium Na: Adaptacja pomieszczeń po garażach w budynku Urzędu Gminy 1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3. w gwarancjach bankowych, 1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja znajduje się w rozdziale VI specyfikacji (www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach