Przetargi.pl
Odwodnienie i naprawa skarpy przy ul. 14 KDL w ramach inwestycji pn.: Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2593302, fax. 32 2593303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie i naprawa skarpy przy ul. 14 KDL w ramach inwestycji pn.: Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienie i naprawa skarpy przy ul. 14 KDL (boczna ślepa droga ul. Olimpijskiej): a) Usunięcie warstwy ziemi na skarpie b) Rozbiórka chodnika c) Rozbiórka ścieku drogowego d) Wykonanie kanalizacji deszczowej e) Odtworzenie chodnika z kostki betonowej f) Odtworzenie ścieku drogowego g) Roboty wykończeniowe (humusowanie, pielęgnacja trawników) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : 2.1. Przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) i Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytwarzanymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (karty odpadów). 2.2. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów, które ulegną uszkodzeniu podczas wykonywania kanalizacji deszczowej takich jak: infrastruktura, ogrodzenie itp. 2.3. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia. 2.4. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach papierowych. 2.5. Wykonania czynności, także nieprzewidzianych wprost w Umowie, w celu przygotowania protokołu odbioru robót, w szczególności: dostarczenie wszystkich dokumentów, ukończenie wszystkich robót i dokonanie ich prób włącznie z usunięciem wszelkich wad. 2.6. Sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej przed rozpoczęciem robót polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy oraz terenu przyległego. Inwentaryzację należy datować i przekazać Zamawiającemu w terminie do 10 dni od przejęcia placu budowy. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 62 666,27 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe w wysokości 1 200 zł. (słownie: tysiąc dwieście złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: obsługa gwarancyjna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach