Przetargi.pl
ODŚNIEŻANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KRZYWDA

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODŚNIEŻANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KRZYWDA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: /Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda/ Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług odśnieżania sprzętem mechanicznym dróg na terenie gminy Krzywda w 25 sołectwach, podzielonych na potrzeby odśnieżania na trzy rejony w tym: Rejon 1 /Krzywda/ to drogi gminne na terenie sołectw: Krzywda, Kożuchówka, Nowy Patok, Ruda, Zimna Woda, Szczałb, Orle Gniazdo, Drożdżak, Huta Radoryska, Budki Radoryż Kościelny. Rejon 2 /Huta Dąbrowa/ to drogi gminne na terenie sołectw: Huta Dąbrowa, Podosie, Gołe Łazy, Feliksin, Rozłąki, Teodorów, Laski, Kasyldów, Fiukówka, Wielgolas, Radoryż Smolany, Cisownik, Rejon 3 /Okrzeja/ to drogi gminne na terenie sołectw: Okrzeja I, Okrzeja II, Wola Okrzejska. Drogi objęte odśnieżaniem oznaczone zostały na mapie stanowiącej załącznik do SIWZ. Usługi będą wykonywane na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego przez Zamawiającego. Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. W warunkach tych dopuszcza się odkładanie śniegu na poboczu drogi. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy. W sytuacjach ekstremalnych warunków pogodowych Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego użycia sił niż środki Wykonawcy, poza przyjętymi standardami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia w przypadku nieprzewidzianych, anormalnych warunków pogodowych, prac na drogach gminnych, na terenie rejonów sąsiednich na jaką została złożona oferta. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę na terenie Gminy Krzywda niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. Zamawiający przyjmuje, że w ciągu 1 godz. Wykonawca odśnieży średnio ok. 10 km dróg. Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 1 godz. od momentu zgłoszenia. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu ( zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. Środki transportowe oferowane przez Wykonawcę winny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz. 262 z 26.02.2003 r.) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony. Zamawiający przewiduje iż, w każdym rejonie wykonanie usługi odśnieżania będzie wynosiło około 640 godz. Ilość godzin stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie do dnia 30.04.2015 r. W przypadku zmniejszenia ilości godzin podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. W celu ewidencji świadczonych usług Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennego raportu zawierającego datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia potwierdzonego przez Sołtysa danego sołectwa lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Krzywda. Cena za odśnieżanie liczona będzie w godzinach efektywnego czasu pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez czasu naprawy i przestojów). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie do 30 kwietnia 2015 r. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 30 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V lub VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych. W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak, aby cały rejon był przejezdny. W przypadku opadów nocnych występujących po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o 5:00 dnia następnego. W przypadku długotrwałych obfitych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający może zlecić do wykonywania w pierwszej kolejności odśnieżania wybrane odcinki dróg, wskazane telefonicznie, o każdej porze dnia i nocy. Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub których może być Wykonawcą. Część 1 zamówienia to usługi odśnieżania samochodem o mocy min. 200 kW i dwóch osiach napędowych , wyposażonym w pług jedno lub dwustronny oraz koparko-ładowarką o mocy min. 74 kW, wyposażoną w pług czołowy w rejonie Nr 1 /Krzywda/. Część 2 zamówienia to usługi odśnieżania samochodem o mocy min. 200 kW i dwóch osiach napędowych , wyposażonym w pług jedno lub dwustronny oraz koparko-ładowarką o mocy min. 74 kW, wyposażoną w pług czołowy w rejonie Nr 2 /Huta Dąbrowa/. Część 3 zamówienia to usługi odśnieżania samochodem o mocy min. 200 kW i dwóch osiach napędowych , wyposażonym w pług jedno lub dwustronny oraz koparko-ładowarką o mocy min. 74 kW, wyposażoną w pług czołowy w rejonie Nr 3 /Okrzeja/. Część 4 zamówienia to usługa odśnieżania równiarką drogową samojezdną o mocy min. 74 kW, wyposażonym w pług skośny i dwustronny w rejonach Nr 1, 2 i 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060; z dopiskiem: Wadium na odśnieżanie. 5. Pieniądze wnoszone tytułem wadium muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. 9. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą. 10. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo jeżeli wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach