Przetargi.pl
Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 228 ul. Jeziorna w m. Kartuzy od km 55+231 do km 56+131 dł. 0,9 km.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-31
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
    ul. Wzgórze Wolności 15 15
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 228 ul. Jeziorna w m. Kartuzy od km 55+231 do km 56+131 dł. 0,9 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie miejscowego frezowania nawierzchni w ilości 3600 m2 w celu jej wyrównania i wyprofilowania oraz w miejscach połączeń ze starą nawierzchnią. Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0-12,8 wraz z oczyszczeniem i skropieniem w ilości 356,0 Mg. Regulacji pionowej studzienek dla kratek kanalizacji deszczowej w ilości 22 szt. Regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości 50 szt. Regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych w ilości 19 szt. Ułożenie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsja w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 7115 m2. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1.Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom zawiera poniższa tabela: Lp. Funkcja, uprawnienia Minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie* doświadczenie Kwalifikacje zawodowe 1 2 3 4 1 Kierownik budowy, uprawnienia Min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót (branża drogowa) uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu*, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: L.p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 A Sprzęt Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie lub możliwość zakupu z takiej wytwórni (wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki min-bit. na plac budowy/robót zgodnie z warunkami ST) Skraplarka do bitumu samojezdna 1 Szczotka mechaniczna 1 1 Rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4m 1 Walec statyczny samojezdny 10t 2 Walec statyczny samojezdny 15t 2 Przecinarka do asfaltu 2 Młot wyburzeniowy 2 B Środki transportu* Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe 3 Samochód dostawczy 1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia o powierzchni nie mniejszej niż 7100 m2. 2.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach