Przetargi.pl
Odbudowa uszkodzonej gminnej drogi w Radomierzu dz. nr 456/1 od 0,000 - 0,536 km, Dz. 439 od 0,000 do 0,079 km, dz. nr 443 od 0,000 do 0,045, dz. nr 472 od 0,000 do 0,322 km, dz. nr 465/2 od km 0,000 do 0,160 km, dz. nr 493 od 0,000 do 0,200 km, dz. nr 488 od 0,000 do 0,185 km

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa uszkodzonej gminnej drogi w Radomierzu dz. nr 456/1 od 0,000 - 0,536 km, Dz. 439 od 0,000 do 0,079 km, dz. nr 443 od 0,000 do 0,045, dz. nr 472 od 0,000 do 0,322 km, dz. nr 465/2 od km 0,000 do 0,160 km, dz. nr 493 od 0,000 do 0,200 km, dz. nr 488 od 0,000 do 0,185 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi w Radomierzu pomiędzy nr 110 a 69 na działkach nr 456/1, 439, 443, 472, 465/2, 493, 488, tj.: rozbiórka istniejącej drogi - uszkodzona nawierzchnia i podbudowa wzmocnienie istniejącego gruntu rodzimego pod jezdnią warstwą betonu C12/15. wykonanie nowej podbudowy z kamienia łamanego wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej 6 + 4 (SMA) wykonanie nowych krawężników wykonanie nowych poboczy wykonanie nowych nawierzchni zjazdów wraz z podbudową i przepustami. remont i wzmocnienie istniejącego rowu Projektowana ulica jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników. Parametry geometryczne remontowanej drogi: długość 1,527 km, szerokość jezdni 3,0m, lokalnie poszerzonej do 5,5m (przy końcu remontowanego odcinka). Przewidziano 36 zjazdów (w miejscach istniejących zjazdów) do przyległych posesji i 4 rozjazdy o konstrukcji podbudowy i nawierzchni betonowej. Poszczególne projektowane elementy w planie zostały zaprojektowane bez zmiany osi drogi według istniejącego przebiegu. Podstawowe parametry : klasa L - lokalna Vp - prędkość projektowa 50 km/h przekrój szlakowy szerokość jezdni 3,0 m kategoria ruchu KR 2 Szczegółowy opis zamówienia stanowią oprócz zapisów niniejszej SIWZ: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt remontu, przedmiar robót. zwane w dalszej treści jako dokumentacja techniczna. Obowiązki Wykonawcy: na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb; na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; na własny koszt zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy; opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę; powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; na własny koszt okazać granice wszystkich działek drogowych zgodnie z ewidencją gruntów, na których będzie prowadzona inwestycja; udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym dla odbioru końcowego robót; posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; na własny koszt na bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy; na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem; przeprowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późno zm.); protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w dniu podpisania umowy; wykonać zamówienie z materiałów, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej (przedmiarze robót). przedstawić na etapie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia; zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami). Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził w terenie warunki realizacji zamówienia. Warunki prowadzenia robót: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymogom wyrobów określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami). Koszt wymienionych powyżej zobowiązań Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej przyjmując ten koszt, jako narzut kosztorysowy. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: segregować i właściwie utylizować odpady,w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje ogólne: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr konta bankowego: 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium musi zostać zaksięgowana przed upływem terminu składania ofert, w przeciwnym wypadku zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 u.p.z.p.. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy załączyć do oferty w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punkcie 11.2.2. do 11.2.5. muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca do oferty dołączy kopię wadium (kopia przelewu, wpłaty lub innego dokumentu). Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 u.p.z.p..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach