Przetargi.pl
odbudowa ulicy M.Reja Nr 1287K w Proszowicach odcinek od km 0 + 000,0 do km 0 + 141,0

Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, Jakubowice 75
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3862013 , fax. 012 3862013
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice
    Jakubowice 75
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3862013, fax. 012 3862013
    REGON: 35157064200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbudowa ulicy M.Reja Nr 1287K w Proszowicach odcinek od km 0 + 000,0 do km 0 + 141,0
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty będą prowadzone w zakresie : - rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych wraz z krawężnikiem i obrzeżem,- wymianie podbudowy,- ułożeniu nowej warstwy podbudowy,- ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i teletechnicznych - wymianie nawierzchni bitumicznej, Zakres obejmuje odcinek ulicy M.Reja W Proszowicach od km 0+000,0 do km 0+141,0 od skrzyżowania z ulicą Partyzantów do skrzyżowania z ulicą 3-go Maja. Łączna wielkość powierzchni chodników wraz z wjazdami 474,875 m2 Szerokości remontowanych chodników wahają się od 1,50 do 2,25 m Płyty chodnikowe oraz krawężniki i obrzeża z rozbiórki z całości zakresu zostaną złożone w miejscu wskazanym przez Inwestora. Wymiana nawierzchni bitumicznej ulicy M.Reja w Proszowicach na odcinku przewidzianym do odbudowy polegać będzie na : - sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na grubości około 3 cm - ułożeniu warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości około 3 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych e) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane wpisanymi na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. f) wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lub jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy, odbudowy, lub przebudowy dróg - należy wykazać wykonanie za ten okres robót o wartości nie mniejszej niż 4 mln. złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części X. i formie określonej w Części IX SIWZ dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie, 5. Oświadczenie o treści określonej w załączniku Nr 3 do SIWZ 6. Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika Nr 5 do SIWZ 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności o której mowa w części III pkt e SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 /IV SIWZ wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania co najmniej 3 robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) 10.Co najmniej 3 dokumentów (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające że roboty budowlane o których mowa w ust. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11.Kosztorys ofertowy, o którym mowa w części VI SIWZ . Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.proszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach