Przetargi.pl
Odbudowa nawierzchni drogi gminnej nr 119838 - ulicy Żwirki i Wigury, o długości 0,291 km do OWP Złoty Łan wraz z częściową odbudową sieci kanalizacji deszczowej.

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa nawierzchni drogi gminnej nr 119838 - ulicy Żwirki i Wigury, o długości 0,291 km do OWP Złoty Łan wraz z częściową odbudową sieci kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozwiązania sytuacyjne Jezdnie zaprojektowano o szerokości: 5,25m (od skrzyżowania z ulicą Jadwigi, do schodów przy budynku ul. Żwirki i Wigury nr 3). 5,00m (od schodów przy budynku ul. Żwirki i Wigury nr 3, do końca remontowanego odcinka ul. Żwirki i Wigury w kierunku OWP Złoty Łan). Chodniki zaprojektowano o szerokości 1,15m w dolnej części i zmiennej szerokości w środkowej części ulicy. Rodzaj nawierzchni: Nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej 9x11 cm układanej w bruk rzymski na podsypce cementowo piaskowej 1/3. Kostkę należy wykorzystać z rozbiórki. Pozostałą ilość o tych samych parametrach technicznych należy dokupić. Nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej granitowej 5x7 cm, układanej w bruk rzymski, na podsypce cementowo piaskowej 1/3. Nowo powstałą nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, zamknięto krawężnikami granitowymi 15x30, na ławie betonowej z B15. Prawa strona jezdni (wzdłuż ściany oporowej od schodów do końca odcinka remontowanego) zamknięta jest opornikiem granitowym surowo łupanym 8-10x28 cm, na ławie betonowej z B15. Chodniki od strony zieleni są zamknięte opornikiem granitowym surowo łupanym 8-10x28 cm, na ławie betonowej z B15. Z uwagi na potrzebę skorygowania usytuowania niektórych studzienek ściekowych, zdecydowano się na ich wymianę wraz z przykanalikami na studzienki betonowe o śr.500 mm, a przyłącza na PVC 160. Kolektor Kd śr. 200mm z rur betonowych, biegnący środkiem jezdni wymaga częściowego remontu , polegającego na: wymianie na odcinku około 132m (od pierwszej studni znajdującej się w ulicy Żwirki i Wigury (465,32/463,75) do czwartej studni (482,45/480,50), oraz wymianie 2 odcinków po 3,0m (przy budynku nr 3 i 28,0m poniżej budynku nr 8) na PVC 200 mm . Ponadto podczas prowadzonych robót drogowych należy wymienić wszystkie płyty studni na nowe, wykorzystując istniejące włazy żeliwne do wtórnego wbudowania. Rozwiązania wysokościowe Pochylenia podłużne ciągu pieszo-jezdnego, pokrywają się z istniejącymi i wynoszą od 11,2% do 13,7%, natomiast poprzeczne wynoszą 2%, umożliwiając odprowadzenie wód opadowych do wpustów deszczowych znajdujących się w drodze. Rozwiązania konstrukcyjne - nawierzchnie. Nawierzchnie chodników z kostki 5x7 cm: Kostka mozaika kamienna 5 x 7 Podsypka cementowo-piaskowa (1/3), gr. 4 cm Podbudowa górna z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, stabilizowana mechanicznie, 8 cm Stabilizacja cementem Rm=5 MPa, gr. 10 cm. Nawierzchnie chodników z kostki 9x11 cm: Kostka kamienna 9x11 Podsypka cementowo-piaskowa (1/3), gr. 4 cm Podbudowa górna z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, stabilizowana mechanicznie, 8 cm Podbudowa dolna z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm, stabilizowana mechanicznie, gr. 15 cm. Stabilizacja cementem Rm=5 MPa, gr. 18 cm. Krawężniki: Krawężniki kamienne granitowe groszkowane lub promieniowane proste 15x30 Oporniki : Oporniki kamienne granitowe surowo łupane proste 8-10x28 cm Ławy betonowe z oporem z B 15. Ławę betonową biegnącą wzdłuż skarpy przy budynku Żwirki i Wigury nr 3 należy wzmocnić dodatkowo ławą z B-15 (0,1x0,25m zbrojoną dwoma prętami śr. 14mm stal kl. AIII ), na odcinku 35m . Uwaga : Wzdłuż krawężników należy układać ścieki składające się z 2 rzędów kostki kamiennej . Szczeliny między kostkami należy bardzo dokładnie wypełnić podsypką cem-piask. Roboty ziemne Roboty ziemne należy poprzedzić rozebraniem istniejącej nawierzchni. Zakres robót praktycznie pokrywa się z istniejącą powierzchnią. Należy skorygować promienie poziome. Dno koryta należy wyprofilować i zagęścić do Is=min. 1,00 oraz wtórnego modułu odkształcenia E2=min. 100. Odwodnienie Ze względu na stan techniczny istniejącej kanalizacji deszczowej, zdecydowano się na jej wymianę: Kolektor należy wymienić na PVC śr. 200mm ułożony i obsypany piaskiem. Studnie należy wymienić na nowe typ Wavin dn 400 mm z pokrywą żeliwną typ ciężki (kineta PP typ 2). Studzienki ściekowe uliczne (18 szt.)wymienić na betonowe z B 45 o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wykorzystaniem istniejących wpustów ulicznych żeliwnych w ilości 17 sztuk ( jedną uszkodzoną sztukę należy dokupić). Usytuowanie studzienek ściekowych należy skorygować. Podłączyć do kolektora za pomocą rur PVC śr. 160mm z uszczelkami. Uwagi końcowe Prace związane z realizacją wyżej wymienionego zadania muszą być prowadzone w ten sposób, by wykonawca umożliwił codzienny dojazd do wszystkich budynków po zakończeniu dziennych robót (1700-700). Pierwszy odcinek od ul. Jadwigi do schodów jest łatwiejszy do spełnienia, gdyż istnieje możliwość dojazdu drogą boczną. Natomiast na pozostałej części ulicy, prace muszą być prowadzone połówkami. Wykopy (koryto)pod jezdnie muszą być w tym samym dniu wypełnione stabilizacją i kruszywem łamanym 0-63mm z zagęszczeniem, w celu uniknięcia problemów z obsypywaniem krawędzi wykopu, problemami wynikłymi w trakcie opadów dreszczów i innymi niedogodnościami. Roboty związane z wymianą kanalizacji deszczowych również muszą być prowadzone w ten sam sposób , by nie zostawiać wykopów na koniec roboczego dnia. Jazda samochodami ciężarowymi i autobusami na okres robót zostaje wstrzymana. Prace należy tak zorganizować by umożliwić bezpieczny ruch pieszych. Utrudnienia powinny być skrócone do minimum. Ze względu na występowanie sieci , roboty ziemne w ich sąsiedztwie należy wykonywać ręcznie. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z normami technicznymi i obowiązującymi w budownictwie, dla poszczególnych ich rodzajów, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz przepisami B.H.P.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 29 maja 2009 r. do godz.10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający ustala, że jedynym kryterium oceny ofert będzie cena ryczałtowa - waga: 100 %.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium - zał. nr 1 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta - zał. nr 2 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - zał. nr 4 6. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - zał. nr 5 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia - zał. nr 6 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 7 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 8 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń - zał. nr 9 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości - zał. nr 10 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - zał. nr 11 14. wykaz sprzętu - zał. nr 12

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=212&idmp=3&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach