Przetargi.pl
Znak Postępowania: ZP/03/09

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Hoża 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779537 , fax. 076 8783989
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Hoża 11 11
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779537, fax. 076 8783989
    REGON: 00030877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzlotoryja.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Znak Postępowania: ZP/03/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWa APARATÓW DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO Z MONITOREM FUNKCJI ŻYCIOWYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZŁOTORYI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny - dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. Dokumenty, które są odpisem lub kopią powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy z załącznika - Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. - Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. - Każdy z Wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Każdy z Wykonawców powinien załączyć aktualny dokument dopuszczający do obrotu wyrób medyczny, świadectwo, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodności CE; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - szczegółowy opis oferowanego sprzętu ( katalog lub oryginalny folder ) zawierający szczegółową charakterystykę wyrobu potwierdzającą, że zaoferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę sprzętu lub nr katalogowego , tak by możliwa była identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski , prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdy załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zlzoz.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach