Przetargi.pl
Odbudowa kopii Remizy z Harkabuza wraz z instalacją sygnalizacji pożaru

Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-484 Zubrzyca Górna, Zubrzyca Górna 388
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 28-527-09 , fax. 0-18 28-527-09
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej
    Zubrzyca Górna 388 388
    34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie
    tel. 0-18 28-527-09, fax. 0-18 28-527-09
    REGON: 49204720400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orawa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa kopii Remizy z Harkabuza wraz z instalacją sygnalizacji pożaru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa kopii Remizy z Harkabuza wraz z instalacją sygnalizacji pożaru 2. Na przedmiot zamówienia składa się: - Odbudowa kopii Remizy z Harkabuza wraz z wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną, - Wykonanie kanalizacji kablowej niskonapięciowej, - Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do dnia 24.06.2009 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst jednolity: Dz.U. 2007 r. Nr 42, poz.275). 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, zapewniając jego wpłynięcie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert do 24.06.2009 r. 6. Do oferty należy załączyć następujące dowody uiszczenia wadium: 1) w przypadku wpłaty przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 65 1240 4748 1111 0000 4879 9245 kserokopię przelewu oraz nr konta, na które należy zwrócić wadium; 2) w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Muzeum (kasa Muzeum czynna jest w godz. 9:00 - 14:00), zaś do oferty załączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawcy. 10. Dyspozycje w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. 11. Gwarancje i poręczenia można odebrać w kasie Muzeum w następnym dniu po podpisaniu umowy. 12. Dyspozycje w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania przez Wykonawcę umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium za rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie 3 dni roboczych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykażą się wykonywaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 i 2 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo - Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 8) wykaz osób (kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. 9) Wykaz Podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Podwykonawców) wg (załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ) - jeśli dotyczy 10) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 11) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ); 12) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg (załącznika nr 1 do SIWZ), 13) Tabela zestawienia kosztów wg (załącznika nr 6 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym 14) Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 15) Dowód wpłaty wadium. 2. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty i oświadczenia przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców do uzupełnienia dokumentów w terminie 7 dni roboczych od wezwania Zamawiającego. Nie uzupełnienie dokumentów w podanym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orawa.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach