Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w miejscowości Smerek - droga Nr 89 w km 0+000 do 1+340

Gmina Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, 49
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686338, 0608 698247 , fax. 013 4686355
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisna
    49 49
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686338, 0608 698247, fax. 013 4686355
    REGON: 37044001100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w miejscowości Smerek - droga Nr 89 w km 0+000 do 1+340
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa infrastruktury drogowej w miejscowości Smerek - droga Nr 89 w km 0+000 do 1+340, zgodnie z przedmiarem robót i opisem technicznym, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres rzeczowy robót będzie polegać na: - robotach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez oferenta, podmioty występujące wspólnie, podwykonawców dokumentów zgodnie z regułą: spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z Krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum- umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń oraz zawarcia umowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. Treść oświadczenia znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. nr 2 do SIWZ ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. nr 3 do SIWZ ). 4. Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. 5. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. 6. W przypadku wykonywania zamówienia wraz z podwykonawcami Zamawiający żąda określenia w ofercie kwot, które należeć się będą podwykonawcom za wykonane przez nich roboty oraz oświadczeń podwykonawców o realizacji zamówienia na rzecz zamawiającego. 7. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z terenem realizacji robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminacisna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach