Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Wybickiego 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6790335 do 38
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu
ul. Wybickiego 1 1
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6790335 do 38
REGON: 65090333900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-przemysl.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika - ul. Jagiellońska w Przemyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnika z żywic syntetycznych - 428 m2 i kostki brukowej betonowej 130 m2.- ul. Jagiellońska w Przemyślu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe, które muszą spełnić wykonawcy: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej jedno zamówienie polegające na naprawie konstrukcji betonowych wraz z impregnacją i uszczelnieniem uszkodzonych powierzchni przy zastosowaniu żywic syntetycznych lub gotowych zapraw naprawczych oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe lub przedstawią zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , b. w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i (lub) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie (nia) innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, e. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, f. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalności drogowej , zaświadczenie z PIIB), g. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-przemysl.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzenia nawierzchni terenów rekreacyjnych Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ciągów pieszych na Moście Orląt Przemyskich
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa części placów i ogrodzenia Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, numer postępowania: ZP/21/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa ciągów pieszych na Moście Orląt Przemyskich
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa części placów i ogrodzenia Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, numer postępowania: ZP/17/2016
Dodano: 2016-06-24 - Budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu Mokrzyszów Zadanie nr 2 - Budowa siłowni zewnętrznej w parku osiedlowym w Sobowie Zadanie nr 3 - Doposażenie dwóch placów zabaw w urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych: nad Jeziorem Tarnobrzeskim (przy Marinie) oraz przy Szkole Podstawowej Nr 4
Dodano: 2016-04-29 - Budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu Mokrzyszów Zadanie nr 2 - Budowa siłowni zewnętrznej w parku osiedlowym w Sobowie Zadanie nr 3 - Doposażenie dwóch placów zabaw w urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych: nad Jeziorem Tarnobrzeskim (przy Marinie) oraz przy Szkole Podstawowej Nr 4 Zadanie nr 4 - Doposażenie dwóch siłowni w urządzenia dla osób niepełnosprawnych (przy ul. Kopernika i ul. Prusa)
Dodano: 2016-04-12 - Remont nawierzchni z kostki betonowej przy budynku Międzyuczelnianego Wielofunkcyjnego Lotniczego Laboratorium Naukowo Badawczego w Akademickim Ośrodku Szybowcowym w Bezmiechowej.
Dodano: 2015-12-07 - Przebudowa drogi Broniszów Łączki dz. ewid. 971/6 w km 0+000 - 0+550 w miejscowości Broniszów
Dodano: 2015-07-23 - Wykonanie remontu drogi powiatowej II etap - ul. Sowia w ramach RPOWP na lata 2007 - 2013
Dodano: 2015-07-14