Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr K 160048 Przemyków-Białociny

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35 14 115 , fax. 041 35 14 052
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 041 35 14 115, fax. 041 35 14 052
    REGON: 29101009100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr K 160048 Przemyków-Białociny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr K 160048 Przemyków-Białociny. Zakres rzeczowy zamówienia jest określony w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Kosztorys przygotowywany jest na ich podstawie. Warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 5 do SIWZ..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekzmawiającego: 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003 i musi ono znaleźć się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie wykonawca dołącza oryginał dokumentu do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ. Ponadto zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 2 lata. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI i X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ,wraz z referencjami. 4) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień..Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz. Oprócz powyższych dokumentów należy dołączyć:-umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum itp. - upoważnienie do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów, -polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - dokument potwierdzający wniesienie wadium, - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (kosztorysu slepego) stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, -informację wskazującą części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, złożoną na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach