Przetargi.pl
ODBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 103 679 GRZYBÓW - PODBORZE NA ODCINKU W KM 1+390 - 2+300

Gmina Wadowice Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 39-308 Wadowice Górne, Wadowice Górne 116
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6826203 , fax. 014 6826204
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Górne
    Wadowice Górne 116 116
    39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie
    tel. 014 6826203, fax. 014 6826204
    REGON: 85166123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 103 679 GRZYBÓW - PODBORZE NA ODCINKU W KM 1+390 - 2+300
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , wykonywane mechanicznie , kategoria gruntu II - VI walec wibracyjny - 4 277 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych , warstwa górna po zagęszczeniu 12 cm - 4 186 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych , (warstwa ścieralna ) , beton asfaltowy , grubość po zagęszczeniu 5 cm - 4 095 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : 1.Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami że roboty zostały wykonane należycie (referencje ) b) kierownik budowy posiada uprawnienia zawodowe oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c)dysponują potencjałem sprzętowym niezbędnym do realizacji zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z artykułem 24 Pzp. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - Kosztorys ofertowy . - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualne zaświadczenia od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg podanego wzoru (dołączyć oryginał lub poświadczone za zgodność kserokopie uprawnień kierownika budowy ,oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ). W przypadku wskazania w w/w wykazie osób którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca .Jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń. -Wykaz wykonanych robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg podanego wzoru zał. nr 5 do oferty ,oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty zostały wykonane należycie ( referencje). - Polisę a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku oferty wspólnej warunki jej złożenia określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia punkt.6B

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowicegorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach